julbilder på era hundar =)

B

Benso

Nu vill jag starta en jultråd :) det är ju inte långt kvar till julafton nu, och med tanke på vad det är för (skit) väder så behöver vi lite julstämning tycker jag :)

Så nu startar jag en jul-hund-bildtråd

Här är mitt bidrag: Benso julen -04 :love:

julen04005.jpg

Så lägg nu upp era bilder :)

Sv: julbilder på era hundar =)

Ingen julbild men väl en adventsbild! Från förra veckan:
advent2.JPG

Prinsessorna Wilma och Siri

HAHA!! jahaa...det är ju bra att man läser riktigt här åxå :p
Ja att dom är :D den längst till höger påminner om en liten russell tik som jag känner :) jätte fina båda två dock :)

fragansia skrev:
Hehe, bilden är ju från FÖRRA julen:D

Precis... Men visst skrev ja -04?? Tack iaf =) :bow:

Haha... näe å sätta upp julgranen nu är ju fusk för17, sånt sysslar ja inte me :D

jo då du skrev det :p bara att jag inte läste hela :p du förstår ibland blir jag lite lat när det gäller å läsa så då får jag inte med allt :p hehe nä det är bra..det är typ veckan innan eller ngn dag innan jul som man tar in granen :banana: :p

Tyckte det var krångligt att kunna lägga bild i tråden så jag provar att få den som profilbild istället.(om det nu funkar)
Carina

Funkade inte

Jo då, det fungerar! Var in på din profil och kikade på de söta voffsingarna:idea:

Om du vill att bilden ska synas när du skriver ett inlägg så ska du ha den som avatar

Jag har lyckats få in min profilbild på fotogalleriet. Får se om jag klarar av att hämta den annars så får ni titta på den på
http://scotty.fotogalleriet.se/ Tror jag gjort rätt.

Carina (icke så datavan ännu)

Senast ändrad av en moderator:

Tack fragansia. Nu fungerar det. man blir aldrig för gammal för att lära sig.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 573
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 779
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 693
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 760
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar