Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Elric

Farsa
Äntligen har man blivit pappa :banana:
Vi fick en kille på 2860gr, så nu håller han på att äta upp sig.

Sv: Jippi

Jättestort Grattis till er!! Jag har funderat på hur det gick för er!! Min grabb vägde 2000 gram mera... Och han håller oxå på och äter upp sig... :D

Våran lilla prins får namnet Emil, Blont hår och redan alldeles busig, håller mig vaken om nätterna :smirk:

Det är ju vår första så vi får öva alla tre. Grabben är ju lik mig Nattuggla redan nu bådar inte gott inför framtiden.

Nanne/ :banana:

Har också en Emil (18 mån) alldeles lagom busig, fast farmor tyckte att det var en lite väl stor risk att ta att ge honom detta namn.

Han var en Emil när han kom ut. Vi hade några andra namn på "G", tja mest tjejnamn då jag var helt övertygad om att det var en liten "sessa"

Nanne/

Nä men Grattis :banana:

Vad fort tiden går, jag tyckte det var alldeles nyss ni var så ledsna. Skönt att ni fått en fin pojke!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 500
Senast: Derivata
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 526
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar