Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jippi

Snurrfian skrev:
Jättestort Grattis till er!! Jag har funderat på hur det gick för er!! Min grabb vägde 2000 gram mera... Och han håller oxå på och äter upp sig... :D

Räknar lite snabbt... och "gulp" :eek:

All heder åt dig som fixade det! :bow: :bow: :bow:

//Lambi, som själv inte haft någon över 3,5 kg, men är FULLT nöjd med det! :D

Bubbla skrev:
Grattis! Äntligen!

Har också en Emil...farligt att ge dem det namnet... :p

Instämmer helt, mkt farligt. Men än så länge har inte lillasyster varit uppe i flaggstången. Men helt övertygad att om vi hade haft en så hade hon dinglat där för länge sedan.

GRATTIS

Ingen fara, jag har mina förhoppningar om en liten snickarbod inom en snar framtid. :cool: i den här takten som sötlöken växer kan det inte gå fort nog

Nanne & Emil/ :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 500
Senast: Derivata
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 526
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar