Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jippi

Snurrfian skrev:
Jättestort Grattis till er!! Jag har funderat på hur det gick för er!! Min grabb vägde 2000 gram mera... Och han håller oxå på och äter upp sig... :D

Räknar lite snabbt... och "gulp" :eek:

All heder åt dig som fixade det! :bow: :bow: :bow:

//Lambi, som själv inte haft någon över 3,5 kg, men är FULLT nöjd med det! :D

Bubbla skrev:
Grattis! Äntligen!

Har också en Emil...farligt att ge dem det namnet... :p

Instämmer helt, mkt farligt. Men än så länge har inte lillasyster varit uppe i flaggstången. Men helt övertygad att om vi hade haft en så hade hon dinglat där för länge sedan.

GRATTIS

Ingen fara, jag har mina förhoppningar om en liten snickarbod inom en snar framtid. :cool: i den här takten som sötlöken växer kan det inte gå fort nog

Nanne & Emil/ :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 234
Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 504
Senast: Sofie.S
·
Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows...
2
Svar
23
· Visningar
1 471
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka