javascript..?

Vita_N_6520

Trådstartare
Ingen som vet hur man får igång JavaScript..?

Ja fick inget svar på det förra inlägget så jag formulerar om frågan lite.. :crazy:

Skulle vara bra att få hjälp med det, för det finns vissa saker som ja behöver fixa.. :( :crazy:

mvh
 
Sv: javascript..?

"Få igång javascript"? Hur menar du nu?
Är det något specifikt JavaScript du vill ha? Funkar inte vissa JavaScript?
Eller menar du att du inte har stöd för Java (Java och JavaScript är inte samma sak) på din dator? Vill du ladda ned stöd för Java (som inte medföljer Windows XP..) kan du ladda ned det här: http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
 
Sv: javascript..?

Jaa. typ.. ja vet inte...
Det är vissa internetsidor som inte fungerar för att javascript är "avstängt"...?
Men ja har kollat det där med internetanslutningen, och där är den aktiverad.
Så jag vet itne vad det är som är problemet..
JAg har laddat ner det där, från den länken du länkade till, men det fungerar fortfarande inte..
Försökte ladda ner nått annat oxå, men det gick inte att komma in på den ens eftersom vi inte har javascriptet..
hmm... förstår ingenting.. :(
 
Sv: javascript..?

Java och Javascript är som sagt var inte samma sak.
Java är ett programspråk och JavaScript är ett lite mer simplare programspråk, som brukar bäddas in i HTML-koden (koden till hemsidor). Har du problem med JavaScript spelar det såvitt jag vet ingen roll om din dator har stöd för Java eller inte.

Jag kan faktiskt inte hjälpa dig. Har du bockat i att JavaScript ska vara aktiverat så borde det ju funka.
 
Sv: javascript..?

Hur gjorde du när du aktiverade JavaScript förresten?
Man ska gå in på Verktyg - Internet-alternativ - fliken Säkerhet- klicka på Anpassad nivå och sedan bocka i "Aktivera" under Active scripting.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det skedde en liten konflikt på mitt arbete mellan min chef och min kollega (online så jag såg allt de skrev på den gemensamma gruppen...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 378
Senast: Ullmerkott
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 435
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp