Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det bevisar väldigt lite. Även vinexperter kan missa blindtest på rött och vitt vin (inte ens värst ovanligt) och jag tror det är få som skulle hävda att det inte är nån smakskillnad på rött och vitt vin...Min syster var stensäker när hon med blindtest ville bevisa att hon kunde skilja dem åt. Hon övertygade mig genom att missa tio på raken.. Men för mig är färgerna fortfarande viktiga, går ju inte äta dem i fel ordning..!
Det är helt klart skillnad, gröna är godast.
Men jag äter dem inte en och en utan likt @Voff har jag en procedur, fast jag tar tre bilar och tar dem längs med varandra, den i mitten ska vara uppochner så det blir jämntjockt, sen tar jag båda ändarna och snurrar ett halvvarv så det blir en trefärgade skruv
Dig vill jag inte dela bilpåse med.De vita är godast.
Eller vad var frågan? Klart det är skillnad på dem, bara någon utan smaklökar inser inte detta
Jag äter dem två och två. Slickar på botten av den ena bilen och trycker ihop den med den andra, botten mot botten.
Jag tycker ju att vita är godast, men jag hörde att tillverkaren själv hade uttalat att det faktiskt är exakt samma, bara olika färg
Om man slickar på dem kan man därefter fästa dem i ansiktet. Man får plats med ungefär en halv påse.
Vi skulle kanske ta en bilätardejt
Låter som en plan! Vi kan lära varandra olika bilätartekniker!
Ska du säga, du har underutvecklade smaklökarHehe.
Ni är nollor allihop
Det var aftonbladet som drog den slutsaten utifrån analys av innehållsförteckningen.Efter lite googlande ska det antagligen inte vara olika smak, bara färgämnen som skiljer de åt.
Jag håller dock inte med. Måste köpa en påse och göra ett blindtest!
Eh? Nä, smaken är mest kemisk men de har ju ett litet sting i smaken som påminner om mint till skillnad från de andra.Men mint! Nej! De vita smakar ju vanilj
Malaco verar tvärvägra att uttala sig i frågan.Jag tycker ju att vita är godast, men jag hörde att tillverkaren själv hade uttalat att det faktiskt är exakt samma, bara olika färg
Alltså per definition fortfarande barn?Haha, så brukade min brorsa göra som barn.
Han gjorde det även sist vi var i fjällen. Han är 42 år
Alltså per definition fortfarande barn?
Ja, jag har och det blir färgglada sötsliskiga pannacotta, och alla smakar de likadant oavsett färg!Är det förresten någon som provat att göra pannacotta på bilarna? Ser ju festligt ut! Men jag är gördålig på köksbestyr och då vill jag inte slösa på bilarna...
Absolut! Dessutom klarade nästan alla (3) kollegorna att skilja dem åt i ett smaktest på en fikarast .P.g.a livsavgörande viktig diskussion i hemmet måste jag ställa frågan här. Seså, rösta på nu bara! Och rösta rätt för bövelen!