Mint??!Alltså jag förstår mig inte på 14,9% av det här forumet! De vita smakar ju solklart mint, medan de andra två smakar... någon slags frukt/allmänt sött!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mint??!Alltså jag förstår mig inte på 14,9% av det här forumet! De vita smakar ju solklart mint, medan de andra två smakar... någon slags frukt/allmänt sött!
Jag vill! Vita smakar inget tycker jag. Rosa och gröna är godast!Vem vill byta sina vita mot mina rosa?
Jag vill! Vita smakar inget tycker jag. Rosa och gröna är godast!
Eh? Nä, smaken är mest kemisk men de har ju ett litet sting i smaken som påminner om mint till skillnad från de andra.
Nejnejnej. Vita smakar vanilj, gröna päron och de rosa jordgubb.
Precis som BigPack
När jag ändå ska göra blindtest med Ahlgrens bilar kan jag passa på att göra det med Center och Plopp också (alla vet ju att plopp är godast) . Och även Coca cola och Coca cola zero () som min pappa påstår smakar samma.
Malaco verar tvärvägra att uttala sig i frågan.
Fast det bevisar väldigt lite. Även vinexperter kan missa blindtest på rött och vitt vin (inte ens värst ovanligt) och jag tror det är få som skulle hävda att det inte är nån smakskillnad på rött och vitt vin...
Då har jag antingen en väldigt osannolik tur när jag slänger de jag inte gillar, eller smaklökar som kan känna färger...Med risk för att bli lynchad och avstängd från buke på livstid har jag inte bara röstat nej, utan även sett bilarna tillverkas. Och det är tyvärr ingen skillnad.
Det är heller ingen skillnad om Mann blandar alla färgerna av misstag i tillverkningen och får en gråaktig klump med bilar. De smakar likadant.
Är det samma färgämne som ger de olika färgrna? Det kan påverka smak och konsistensMed risk för att bli lynchad och avstängd från buke på livstid har jag inte bara röstat nej, utan även sett bilarna tillverkas. Och det är tyvärr ingen skillnad.
Det är heller ingen skillnad om Mann blandar alla färgerna av misstag i tillverkningen och får en gråaktig klump med bilar. De smakar likadant.
Är det samma färgämne som ger de olika färgrna? Det kan påverka smak och konsistens
Jag kan skilja vitt från övriga två, men grönt och rött smakar identiskt för mig.
Du har avgjort frågan tycker jag!Jag som alltid kör blindtest hävdar med bestämdhet att de olika färgerna smakar olika
Jag tycker nämligen inte om dom vita, så jag biter i ena hörnet och är det de jag inte gillar så lägger jag dom åt sidan och slänger sen. Seende vänner har konstaterat att det alltid är bara vita som slängs
Sådeså, frågan avgjord!
(Tillägg för de som inte vet: jag är alltså blind. Har lite synrester kvar men kan inte skilja på så ljusa färger som bilarna har )
Stinget då? Glöm inte stinget!Nejnejnej. Vita smakar vanilj, gröna päron och de rosa jordgubb.
Precis som BigPack
Nonstop känner jag ingen skillnad på färgerna däremotJag tycker det är olika smak när jag ser dem och äter. Men har failat alla blindtester. Inklusive de felfärgade.
Fö samma med nonstop. De svarta är godast. Men i blindtester så
Nonstop känner jag ingen skillnad på färgerna däremot
Undrar om det är så att de olika färgämnena i bilarna ger lite olika smak?
Kanske, men att då bara vissa känner dem? Som sagt jag failar blindtester och alltså borde det smaka likadant egentligen för mig. Men någon som även i blindtester träffar rätt borde känna en skillnad.
Kanske, men att då bara vissa känner dem? Som sagt jag failar blindtester och alltså borde det smaka likadant egentligen för mig. Men någon som även i blindtester träffar rätt borde känna en skillnad.
Det kan säkert stämma Jag är kinkig med hur mat smakar och tror jag har rätt bra smak- och luktsinneAtt bara vissa känner skilnad tycker inte jag som är kock i grunden är märkligt. Folk har olika känsliga smaklökar