Jätteviktig tråd om Ahlgrens bilar

Tycker du att det är skillnad i smak på de rosa, gröna och vita bilarna?

• Ja

Röster: 286 86,9%
  • Nej

Röster: 43 13,1%

• Antal omröstningsdeltagare
    329
Blindtest!
Sonen är dålig förlorare så han hoppade snabbt av tävlingen. Sen ljög han om att ett av kryssen var bom. Den VAR rosa!
Det var grön och rosa som jag hade svårt att sära på. Samma för sonen. Båda tog alla vita.
Om alla smakar samma så har jag mycket tur idag. Bör kanske köpa en trisslott :sneaky:
31964

Blindtest!
Sonen är dålig förlorare så han hoppade snabbt av tävlingen. Sen ljög han om att ett av kryssen var bom. Den VAR rosa!
Det var grön och rosa som jag hade svårt att sära på. Samma för sonen. Båda tog alla vita.
Om alla smakar samma så har jag mycket tur idag. Bör kanske köpa en trisslott :sneaky:
Visa bifogad fil 31964
Haha, alltså jag älskar hur ni alla tar det här på så stort allvar! Ni förstår vad som verkligen är viktigt här i livet, det ser jag det! Det statistiska underlaget för min tes bara växer! :love:

Ska det här vara seriöst så tycker jag det behövs beräkningar av den statistiska tillförlitligheten i @Voff s undersökning.
Är verkligen två personer tillräckligt urval, och behöver man inte testa mer än 20 bilar för att det ska bli ett solitt resultat?
:D

Asså, jag gillar inte sötsaker och efter 20 bilar trodde jag att käften skulle klibba ihop :wtf:
Men självklart är undersökningen avgjord.
Detta är VETENSKAP!
Voffs ord gäller.
Punkt!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 062
Senast: inverterad
·
Juridik & Ekonomi Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 441
Senast: Jenka
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: vallhund
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård
  • Atletix