- Svar: 15
- Visningar: 1 730
Vet att det här kommer låta taskigt att jag skriver om en person och att man inte ska det. Men jag MÅSTE skriva av mig om det! Och det är att det är en av dom som jobbar här som påriktigt är HEMSK!! Man ska inte säga hatar men tycker verkligen verkligen verkligen inte om henne ALLS. Och hon verkar hata sitt jobb också så hon kanske borde byta då istället och inte fortsätta vara hemsk. Som ett exempel så har jag verkligen försökt gå mot monstret HELA tiden flera dagar nu. Och okej flera dagar är inte såå mycket men får ändå tänka att det är mycket för MIG. Men har verkligen försökt så mycket jag kan ändå. Men idag har varit en jätte jobbig dag så har inte kunnat FAST jag HAR försökt. Men har inte kunnat och jag har fått typ panik och gråtit och halvt skrikit åt personalen och inte betett mig som jag kanske VILL. Men dom andra tycker väl att jag är jobbig och så och fattar att dom kanske tycker det. Men dom är ändå snälla liksom. Men INTE den tanten. Och hon skulle kolla om jag hade ätit mellanmålet så hade jag inte det. Så då frågade hon typ surt varför jag inte hade det så jag sa att det inte gick. Och hon började typ att det går visst och det bara är att göra det och inte tänka. HELT utan att lyssna på mig. Och jag ville inte få ett utbrott eller nåt så jag svarade inte och kollade på mobilen istället och då började hon om att jag borde ha skärmförbud så kanske jag skulle koncsentrera mig mer på att äta. TUR VAR att pappa var där och tillochmed han blev arg på henne och han blir INTE lätt arg! Så blev nästan bråk. Eller inte riktigt bråk men diskution typ så sa pappa att han inte ville ha den diskutionen då. Så tanten gick ÄNTLIGEN iväg och såklart började jag gråta IGEN som jag redan har gjort massa massa gånger idag. Så blev ÄNNU mer omöjligt av det och att hon började så. Och middagen gick inte ALLS heller fast jag liksom ville försöka men är som att det bara inte går och jag KAN inte gå mot det då även fast jag vill. Så har tagit massa steg tillbaka nu känns det som och kanske är taskigt att skylla det bara på henne men innan hon började sådär så kunde jag iallafall försöka och sen är det som monstret förbjuder mig HELT så jag inte kan. Fast jag vet att jag måste men kan ändå inte. För får som panik och så kan jag bara tänka på ifall jag inte får ha telefonen och liksom ifall det är nåt jätte jobbigt eller jag mår jätte dåligt så smsar jag till mina föräldrar för det är typ enda sättet jag kan få fram vissa saker. Så om jag inte får ha den så kan jag ju inte få fram det ALLS så INGENTING skulle bli bättre av det! Fattar inte varför hon ens tror det för liksom det är ju inte som att jag hellre håller på med telefonen bara för det är roligare eller nåt. Så ska ha nåt samtal med läkaren och flera på måndag och då ska vi prata om det men pappa sa iallafall att han är VÄLDIGT mot att jag ska ha skärmförbud så han tror inte dom kommer bestämma det. Och han tycker också att den tanten inte verkar ha så bra koll. Men det är ju dom här som bestämmer i slutet och inte han så jag VET ju inte ändå. Så nu kan jag inte sluta tänka på det. Och VET att jag inte ska tänka på det nu utan får ta det på måndag men det blir ändå att hela helgen blir förstörd för jag bara tänker på det liksom. Så nu är det att hela dagen var jobbig men från mellis på eftermiddagen så har det varit som jag är tillbaka i början mot monstret igen och har sååå mycket ångest så dom andra dåliga tankarna också blir jätte starka. Och jag vet att jag MÅSTE äta kvällsfika nu om ett tag OCH har fortfarande en näringsdryck som jag måste dricka upp. Och jag får inte så många chanser innan jag annars måste få sond igen för det inte ska bli som det blev förr. Men fast att jag vet allt det och hatar sond så är det som att bara för monstret kunde ta över en gång så blir det jätte stark och tar över ALLT igen och allt som jag har gjort mot det försvinner liksom direkt. Och jag är för trött och typ helt tom i hjärnan känns det som så orkar inte gå mot det nu iallafall så allt känns så himla hopplöst och att såfort jag klarat nånting mot monstret så kommer det tillbaka dubbelt så stark.