Jämställdhet, feminism och maskulinism

Vårdbidraget är ju också en kostnad, som dessutom inte ger något tillbaka till samhället i form av skatteintäkter? Ska du vara konsekvent borde du ju inte förespråka vårdbidrag utan bara att alla som vill ha barnomsorg betalar hela kostnaden för den?

Kan man inte ta det ett steg längre. Den som vill ha en hemmafru/man ska betala avtalsenlig lön.

Varje system av barnomsorg och vård av frisk vuxen i hemmet ska väl bara sig själv och inte finansieras av andra?

Internet_Troll_velu_ill_artlibre_jnl.jpg
Tyvärr inte.

Men du så måste ju en gigantisk invandring lösa det problemet.
Så att de Inskränkta Feministiska Svenskarna blir ordentligt uppblandade.

Ja, det ären av fördelarna med invandring. Det blir allt svårare för Sverige att hålla på med nonsens frågor som i en isolerad verkatad.

Liknande trådar

Samhälle Jag läste tråden om diskussionsklimat på underforumet om Bukefalos och blev så illa berörd. Tråden är låst, men det är egentligen ett...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
51 722
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 389
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 463
Senast: _Taggis_
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 725
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25