Jag skall kolla det.Det står Banned på @Ploki
Jag är övertygad om att det är pga ett vidrigt inlägg i en annan tråd
Men jag för min del tror att jag hade rätt i min gissning på vem det är.
Då är Bannad en bra åtgärd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skall kolla det.Det står Banned på @Ploki
Jag är övertygad om att det är pga ett vidrigt inlägg i en annan tråd
Fast kan personen skaffa en ny användare? Eller är IP-adressen eller vad det heter spärrad?Jag skall kolla det.
Men jag för min del tror att jag hade rätt i min gissning på vem det är.
Då är Bannad en bra åtgärd.
Jo.Fast kan personen skaffa en ny användare? Eller är IP-adressen eller vad det heter spärrad?
OkJo.
Men Moderatorerna ser ju IP-adressen och kan stoppa det hela.
Dock kan denne person tillräckligt mycket om datorer för att veta hur man skaffar en ny IP-adress.
Man startar om modemet.
Två nyckelord är "leta halmstrån" och "hyckleri".Ok
Vi får väl se om det dyker upp en ny snart med samma åsikter.
Varför gör du sådär?..............................
Va?..............................
Nu är klockan efter 9.20!Ploki dyker upp igen när han är på jobbet.
Eller på väg dit.
9:20 skulle jag gissa.
Ångrade mig, tänkte svara att det är mot reglerna att spekulera eller hinta om en användares identitet men kände sen att det är inte min sak att bry mig omVarför gör du sådär?
Ok..Ångrade mig, tänkte svara att det är mot reglerna att spekulera eller hinta om en användares identitet men kände sen att det är inte min sak att bry mig om
I see. Undrade bara, eftersom jag sett att du gör så emellanåt.Ångrade mig
Citerar Hjalmar SöderbergÄr såna personer bara på forumet för att provocera? För de är ju inte intresserade av att höra andras åsikter eller omvärdera sina!
En allmän fråga-
Är såna personer bara på forumet för att provocera?
För de är ju inte intresserade av att höra andras åsikter eller omvärdera sina!
Eftersom I_U inte delat med sig av sina insikter/funderingar så har hen inte brutit mot någon regel.Ångrade mig, tänkte svara att det är mot reglerna att spekulera eller hinta om en användares identitet men kände sen att det är inte min sak att bry mig om
Nej men det är jäkligt ofint. Jag tycker inte att man behöver hålla på att hinta om "ledtrådar" eller dylikt för det är så onödigt bara. Vi ska ju inte outa folk, hur pinsamt de än beter sig.Eftersom I_U inte delat med sig av sina insikter/funderingar så har hen inte brutit mot någon regel.
En allmän fråga-
Är såna personer bara på forumet för att provocera?
För de är ju inte intresserade av att höra andras åsikter eller omvärdera sina!
Det finns goda orsaker i detta fallet.Nej men det är jäkligt ofint. Jag tycker inte att man behöver hålla på att hinta om "ledtrådar" eller dylikt för det är så onödigt bara. Vi ska ju inte outa folk, hur pinsamt de än beter sig.
Ja provocera.Sedan är det bra att testa på nätet hur ärlig man kan vara och var gränserna går för vad som är socialt acceptabelt i olika grupperingar.