Ja för skilsmässorna som följt i kölvattnet av feminismen är ju så bra för barnen.
jag tror på att man lever ihop för man vill och inte för kvinnan inte kan försörja sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja för skilsmässorna som följt i kölvattnet av feminismen är ju så bra för barnen.
Så människor ska leva på ett sätt de inte vill eller trivs med för annars blir det skilsmässa?
Vad menar du?Det är lätt att påverka hur människor "vill" leva med propaganda och destruktiva normer.
Jaså? Och vad beror det på, anser du?skilsmässorna som följt i kölvattnet av feminismen
Duktig Idiot då.Dock kan t.o.m. en idiot inse att ditt syfte är att mammorna ska vara hemma mindre.
Jag strider för alla människors bästa.Och sedan i nästa inlägg påstår du dig just göra det. Hyckleri som sagt.
Nej jag tycker att det är dags att även männen tar tag i dessa frågor.när du verkar besatt av tilldela könen olika frågor att driva.
Här så visar faktiskt forskningen att du har fel.Löjlig målsättning. Det viktiga är båda föräldrarna är delaktiga på det sätt som passar dem.
Där så är forskningen entydig.Ja för skilsmässorna som följt i kölvattnet av feminismen är ju så bra för barnen.
Men hur menar du att det ger skilsmässor?Det är lätt att påverka hur människor "vill" leva med propaganda och destruktiva normer.
Om han är den som jag tror att han är så tar han in hästar kl 10 och går sedan och lägger sig.Nu har visst @Ploki försvunnit..
Du avslöjar dig mer och mer som en riktigt Mansgris.Det är lätt att påverka hur människor "vill" leva med propaganda och destruktiva normer.
Javisst, där har du rätt.Det är lätt att påverka hur människor "vill" leva med propaganda och destruktiva normer.
Det står Banned på @PlokiOm han är den som jag tror att han är så tar han in hästar kl 10 och går sedan och lägger sig.
Ploki dyker upp igen när han är på jobbet.Nu har visst @Ploki försvunnit..
Då får han skaffa ny användarePloki dyker upp igen när han är på jobbet.
Eller på väg dit.
9:20 skulle jag gissa.