Jämför formen

Sv: Jämför formen

Tkr det är mkt bättre början till en trevlig form på bild nr 2 :). Hästen ser avslappnad ut och det är steg 1 för mej iaf :)

Vet hur det är att känna att självförtroendet är på minus :( Min förra tränare praktiskt taget idiotförklarade mej när jag ifrågasatte hennes metoder :crazy: Jag vet att det är svårt, men nånstans så måste man ju ändå försöka lita på sig själv och att man känner sin häst bäst :) (även om det är svårt ibland)

Tråkigt att hästen fick ks :(

Nehä och hur ska jag kunna veta det?
Skriver TS att hästen har KS så antar jag väl att den har det...

På första bilden så går hästen bakom lodplan. Bakbenen är aktiva och ryggen ser ut att arbeta.

ANdra bilden ser mer avslappnat ut och hästen suger mer på bettet. Något mellanting av dem hade nog varit allra bäst! :)

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 069
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 215
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 330
Senast: lirco11
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka