Jämför formen

Sv: Jämför formen

Tkr det är mkt bättre början till en trevlig form på bild nr 2 :). Hästen ser avslappnad ut och det är steg 1 för mej iaf :)

Vet hur det är att känna att självförtroendet är på minus :( Min förra tränare praktiskt taget idiotförklarade mej när jag ifrågasatte hennes metoder :crazy: Jag vet att det är svårt, men nånstans så måste man ju ändå försöka lita på sig själv och att man känner sin häst bäst :) (även om det är svårt ibland)

Tråkigt att hästen fick ks :(

Nehä och hur ska jag kunna veta det?
Skriver TS att hästen har KS så antar jag väl att den har det...

På första bilden så går hästen bakom lodplan. Bakbenen är aktiva och ryggen ser ut att arbeta.

ANdra bilden ser mer avslappnat ut och hästen suger mer på bettet. Något mellanting av dem hade nog varit allra bäst! :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 062
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 535
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar