T
Tesia
Jag vet inte vad jag ska göra, Allt känns så fel men rätt på samma gång, jag väntar barn med min underbara pojkvän. vi ska flytta ihop till hösten och han har ett bra jobb och jag har ett okej jobb. Men nu är det så att han är ensam barnet och hans mamma vill inte att vi ska flytta ihop än, hon vill ha kvar honom hemma, och det gör mig så osäker. inte blir det lättare när hans mamma vill att han ska ligga i lumpen, som han dock inte vill eller kan då han har problem med ryggen. Idag när min kille sa att han ska flytta till hösten blev hon så chockad och ledsen... och jag undrar hur hon kommer att reagera när hon får veta att jag väntar barn. Jag älskar min kille och vi har det så bra, men när vi är hemma hos honom känner jag att allt är mitt fel, känner mig dum att jag blev med barn även vi vill ha det och vi längtar så, det känns som om det är mitt fel att han inte vill ligga i lumpen m.m. Jag blit tokig snart av hennes (min killes mammas)eviga tjöt.. hon tror att han är 5 år. Hon vill inte se att hennes son är en vuxen man nu och kan klara sig själv.
*suck* känner mig så hjälplös.. vad ska jag göra?. gråter nästan varje dag och det börjar bli jobbigt nu *suck*
*suck* känner mig så hjälplös.. vad ska jag göra?. gråter nästan varje dag och det börjar bli jobbigt nu *suck*