https://goo.gl/images/F1ShTjAldrig sett! Försökt googla men hittar inget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://goo.gl/images/F1ShTjAldrig sett! Försökt googla men hittar inget.
Förstår att du är bitter!Skit.. Misstänkte att det var så. Min sadel är snudd på antik så den modifierar jag inte. Har inte råd heller för den delen
Fast med tanke på att jag inte kan ta en vanlig promenad utan att få ont är jag tveksam till att lite smalare säte gör någon skillnad..
Ja, jag är jävligt bitter nu.
Enligt sjukgymnasten ska jag sluta. Punkt. Minst ett år och sen kanske rida 1-2 gånger i månaden.
Har nu hållt upp sen augusti (ridit kanske tre gånger sen dess), ingen skillnad.
Akupunktur verkar så otäckt! Jag är livrädd för nålar, kräks av ett vanligt blodprov..
Jag kan inte ta blodprov utan att ha maken med som stöd. Men detta klarar jag! Det är bara att låta bli att titta, ligg och surfa på mobilen eller liknande (och fråga inte hur långt dom sticker in nålarna, du vill inte veta..) Jag kan verkligen rekommendera dig att testa, och försök hitta en ny sjukgymnast, den du har verkar lite föråldrad i sitt synsätt!
Förstår att du är bitter!
Ja en rejäl hälta-utredning är vad du behöver
Men du kanske kan experimentera lite med skumgummi och tyg i din befintliga sits och se om det gör någon skillnad
Du får börja med we då.får duDär ser man. Knappast godkänt för tävling dock och det är tävla jag vill.
Finns mig veterligen inga westernsadlar med smal midja och bred bom. Jag har aldrig sett någon. Byta inriktning är inte aktuellt, då har jag hellre ont.
Jag är inte överrörlig. Bara konstant smärta i ena höften.
Inklämmning i höften.
RaderatFinns mig veterligen inga westernsadlar med smal midja och bred bom. Jag har aldrig sett någon. Byta inriktning är inte aktuellt, då har jag hellre ont.
Jag är inte överrörlig. Bara konstant smärta i ena höften.
Inklämmning i höften.
förstod på min kompis att Det var ganska enkelt. När åker du??Måste försöka lösa visum, pallar inte ta mig till Kubanska ambassaden så kollar andra möjligheter. Några tips? Är det smidigt att göra online?
förstod på min kompis att Det var ganska enkelt. När åker du??
Har legat och grinat på golvet inlåst på toan i typ en timma. Tagit en lugnande och kollar på film nu. Mattan drogs bort under fötterna på mig och alla planer jag hade för nästa år är som bortblåsta... Enbart för byråkrati som alltid ska sabba för dom som behöver mer stöd i samhället
Nä, en lugnande till nu för den andra verkar gå ur systemet strax och ikväll vill jag vara utan känslor.