Jissa
Trådstartare
Jag har bestämt mig för att jag vill lämna min sambo. Och just nu samlar jag mod att ta upp det. Hur gjorde ni som var den som lämnade ? Hur la ni fram det ? Jag har varit lite i valet och kvalet senaste månaderna. Jag har spenderat 2 veckor hemma hemma, jag flyttade 20 mil till honom. Men efter att varit i min hemstad så här länge som jag varit nu har jag insett att jag vill flytta hit igen. Jag mår bättre här, har allt jag behöver och vill ha här och den hemska sanningen är att jag inte behöver honom lika mycket längre.
Jag hatar att såra någon,hatar det något fruktansvärt!!! Hur gör man ??? Han kan inte flytta hit och ärligt talat vet jag inte om jag skulle vilja det heller. Har mått så bra här när jag bara haft mig själv och mina hundar att tänka på och kunnat umgås med mina väner och familj lite mer spontant. Rent ekonomiskt klarar jag mig bra ensam också. Så det finns inga sådanna hinder heller. Boende har jag också på en månad.
Jag hatar att såra någon,hatar det något fruktansvärt!!! Hur gör man ??? Han kan inte flytta hit och ärligt talat vet jag inte om jag skulle vilja det heller. Har mått så bra här när jag bara haft mig själv och mina hundar att tänka på och kunnat umgås med mina väner och familj lite mer spontant. Rent ekonomiskt klarar jag mig bra ensam också. Så det finns inga sådanna hinder heller. Boende har jag också på en månad.