Jag är så trött men jag kan inte vila. Jag vill bara få sova någon timme. Jag är inne i en ”måste köpa allt jag ser”peak och det vill jag inte för jag vill ha färre prylar! Och även om det handlar om små summor så är det störigt.
Jag MÅSTE också börja sköta mig med maten. MÅSTE!! För nu kommer min ämnesomsättning att bli ännu sämre än vad den redan har varit och min ekonomi har inte råd med kinamat, cheesecake och glass hela tiden! Förra månaden köpte jag mat för 3000 spänn! Jag har nog aldrig haft så hög matkostnad i hela mitt liv! Men allt med maten är sååååå mycket ångest
Jag får ångest för att jag äter för mycket, jag får ångest för att jag äter för lite, jag får ångest om jag äter dålig mat, men jag får ännu mer ångest av att tvinga i mig mat kroppen inte vill ha oavsett hur nyttig den är för mig. Och när min billiga saft är slut så kommer det bli jättedyrt att köpa saft till normalpris, men jag KAN verkligen inte dricka vatten hur gärna jag än vill. Det slutar alltid med att jag blir så törstig och uttorkad att jag håller på att kollapsa för jag får kväljningar om jag dricker mer än ett par klunkar vatten ett par gånger om dagen och att ta mediciner med vatten går inte heller