Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Blodproverna såg bra ut. Ingen synlig inflammation eller fästingsjukdomar. Vet att de kollade mer men inte vad. Så nu blir det remiss till ortoped och hela mitt inre bara skriker ”NEJ JAG VILL INTE”

Jag är så trött. Jag har ont överallt och känner mig sjuk för att jag är så trött men jag kan inte slappna av för allting är så hemskt och outhärdligt och allting kommer vara att bli värre och värre

Blodproverna såg bra ut. Ingen synlig inflammation eller fästingsjukdomar. Vet att de kollade mer men inte vad. Så nu blir det remiss till ortoped och hela mitt inre bara skriker ”NEJ JAG VILL INTE”

Jag klarar inye att gå igenom allting igen

Jag är så trött. Jag har ont överallt och känner mig sjuk för att jag är så trött men jag kan inte slappna av för allting är så hemskt och outhärdligt och allting kommer vara att bli värre och värre

Det är okej att känna att det är nog, att du inte orkar hantera djurens sjukdomar mer.

Du kanske inte känner så, jag vill bara påminna dig om att det är OK.

Du är värd att sätta dig själv främst. Du är en lika bra matte även när du prioriterar dig före djuren 💔❤️
(Det är lättare att säga till andra än att leva upp till det själv)

Varför gråter jag när jag är helt tom? Poppy ligger precis bredvid mig och jag känner ingenting. Hon ligger aldrig så. Det är som att hon vet. Hon vet att jag inte vill ha henne. Hon finns här och jag kan inte känna någonting. Jag är bara helt tom

Samtidigt så gör allt så ont! Hur kan det göra ont när det är tomt och jag inte känner något?! Jag vill bara dö. Jag vill bara slippa allt

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 852
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 497
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama