Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Nej det är inte bra 😭 det gör ont! Fysiskt ont på riktigt och hjärtat slår helt ojämnt och det gör ont i hela kroppen och ångesten sliter mig i stycken 😭 jag är så rädd att aldrig komma loss 😭

Varför är du rädd :heart?
Jag är rädd för ångesten och för att det ska bli lika illa som sist jag var hos osteopaten. Och för att allt gör så ont
va inte rädd! Gråt är fantastiskt när det släpper inombords! Känslor måste få komma ut.
Men hur kan det vara bra när det gör så ont? Jag förstår inte. Ingen kommer ju att komma tillbaka för att jag gråter och mår ännu sämre. Och det var så otäckt när hjärtat slog så konstigt och hela bröstkorgen gjorde ont
Lite sent nu, men kunde du sluta gråta sedan? :heart Jag förstår att det gör ont. Det är så hemskt att förlora ett älskat djur. 💔
Jag gråter inte längre, men det är bara för att jag tvingar tillbaka allt så mycket det går. Jag minns att jag skrev inlägget igår, men efter det minns jag ingenting trots att jag försöker. Det är fruktansvärt! Och Ping och mormor och pappa och min vän och alla andra som dött. De vill inte lämna mitt huvud och jag klarar det inte 😭 Hela bröstkorgen gör ont och hjärtat börjar slå konstigt igen nu

Jag kan verkligen inte minnas igår kväll. Det är både skönt och otäckt.
Jag har legat och fört över bilder från telefonen till datorn och molnet. Allt strular hela tiden, men det har iallafall fått tankarna på annat håll så nu gör det inte ont i bröstkorgen längre. Jag vill fortsätta och göra klart det men boendestödet kommer 14 och jag har jättemycket att städa innan dess. Jag måste verkligen försöka tvätta också för snart har jag inga lakan eller underkläder rena. Är långt inne på de som är fula och obekväma redan 😑😅 Men det är så jobbigt att gå ned i djurrummet för där är så stökigt så jag måste klättra fram. Eftersom jag nästan aldrig är där längre så bara dumpar jag av allt innanför dörren så jag slipper klättra över gallret som sitter ett par meter in. Mamma kommer kanske imorgon så jag hoppas att vi kan slänga kartonger och marsvinsskräp i så fall för det är det och cykeln som tar upp mest plats. Jag vill röja och organisera där men orken finns aldrig

Nu har boendestödet gått och här är så rent jämfört med innan. Inte så rent som jag vill ha det, men tillräckligt rent för att jag inte ska känna mig äcklig eller stressad av det. Ska bädda rent i sängen så jag kan vila ett tag för jag är så trött i huvudet och ögonen svider av all gråt. Får se om det blir någon vettig promenad idag för Poppy har inte fått sitt lugnande tillskott eller smärtstillande för att hon inte ska kunna dölja något hos veterinären imorgon och jag välte en stor lysramp i trappen så hon blev jätterädd 😭 Men hon känns ändå lugnare än innan hon fick adaptilhalsbandet så det verkar göra stor nytta för henne

Jag var dum och svarade på en annons om hundgrejer och nu ligger det prylar överallt och jag ångrar mig jättemycket för det är så stökigt, jag har gjort av med massor av onödig energi och för att jag har rotat bland Pings och Pärlas grejer 😭

Lyckades somna en liten stund men nu mår jag bara ännu sämre. Allt känns så meningslöst och hopplöst och jag har så mycket ångest och är ledsen. Poppy och Bella bryr sig inte ett skit och jag känner mig så ensam

Idag är en sådan jobbig dag när kroppen bara vill gråta precis hela tiden, men jag klarar det inte. Det gör ont överallt och allt blir tio gånger värre om jag låter mig gråta. Det förändrar ingenting att gråta. Ingen kommer tillbaka och inget förändras. Det gör bara allt värre

Floor har varit dålig igen och jag vet inte hur det går med Poppy för det svänger så mycket hela tiden. Jag bara väntar på att förlora dem också

Jag har fått låna en aktivitetsklocka av pojkvännen och den säger att min syremättnad ligger på 89% i medelvärde och har varit nere på 80% ett par gånger. Det känns inte som att det är så nyttigt :crazy:
Den har också något som kallas body battery, som jag inte riktigt har fattat hur det funkar, och det visar på mer minus för varje dag.
Den mäter stress också men den är inte tillförlitlig på ångesten iallafall. Har dock inte haft någon ångestattack utan bara vanlig hög ångest

Jag är trött men jag är stressad och vill göra saker men jag har ångest och är trött och allt är bara skit för hur jag än vänder mig så står det något i vägen som jag inte kan ta mig över och allt slutar med frustration, ångest och hopplöshet som är omöjligt att ta mig ur 😭

Jag MÅSTE tvätta för annars måste jag köpa nya underkläder och lakan om ett par dagar men jag klarar verkligen inte det. Jag klarar ingenting för jag bara får panik och idag är en sådan dag jag knappt kan stå upp dessutom. Hundarna vill ut men jag vet inte hur jag ska klara det heller mer än att jag MÅSTE för de fick ingen vettig runda igår. Marsvinsburen klarar sig till på onsdag om det krisar men jag hade helst behövt städa den idag eller imorgon. Och jag är så hungrig men kroppen vill inte ha någonting som jag har hemma och jag klarar inte att gå och handla för jag måste gå med hundarna innan jag handlar, men jag hade behövt äta för att klara att gå med hundarna och en sådan jävla cirkel med maten är det hela tiden. Men nu när jag har slutat med litium så behöver jag åtminstone inte svälta mig för att inte gå upp i vikt. Har gått ned nästan 3kg på knappt två veckor trots att jag har ätit mer

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 852
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 496
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama