Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Och jag har fortfarande inte lyckats städa så jag mår superdåligt för det också. Allt är dammigt och äckligt och acn har läckt vatten så ett soffbord är förstört och kanske en hylla också. Det låg en massa kattsand under hyllan så har jag tur har den sugit upp det mesta vattnet

Och jag har fortfarande inte lyckats städa så jag mår superdåligt för det också. Allt är dammigt och äckligt och acn har läckt vatten så ett soffbord är förstört och kanske en hylla också. Det låg en massa kattsand under hyllan så har jag tur har den sugit upp det mesta vattnet

Skickar en vänlig påminnelse om att igår gjorde av med mer energi än du hade så idag ligger du på minus redan innan dagen börjat.

Idag ska du äta och överleva. Inte pressa dig med en massa krav du inte har en chans att klara av en sån här dag.

Men å, du :heart. Jag mår inget vidare, men skickar den strimma hopp och förtröstan jag kan uppbringa till dig...
Tack 💖 Hoppas du mår bättre snart 💖
Skickar en vänlig påminnelse om att igår gjorde av med mer energi än du hade så idag ligger du på minus redan innan dagen börjat.

Idag ska du äta och överleva. Inte pressa dig med en massa krav du inte har en chans att klara av en sån här dag.
Men det går inte när allt bara är äcklig panik åt alla håll. ALLT, utom djuren, är äckligt, men djuren gör det äckligare med kattsand, päls, damm, hö osv. Kiss nu också när inte Pärla kan hålla tätt. Och så måste jag få det rent om jag ska kunna ta hit fastighetsskötaren för allt som är trasigt. Och att acn har läckt sönder en massa gör ju inte dagen roligare eller lättare 😞 Jag är också äcklig! Allt är äckligt! Och panik och ångest och panik och ångest hela tiden 😭 men just nu i denna minuten är iallafall paniken riktad utåt så jag har lyckats torka upp efter acn. Får se hur långt jag klarar innan jag kraschar igen. Jag vet att jag borde vila men jag kan inte för om jag vilar nu så kommer bara ångesten att skrika ännu högre och bli helt ohanterlig igen. Det kommer den ändå bli men om jag gör saker nu så tar det längre tid innan den blir det

Och flugor i hela köket som jag inte vet hur jag ska få bort för allt är äckligt så de behöver bara flytta några centimeter på sig så har de en massa annat gott att äckla sig i. Fick undan allt häromdagen men då tog de bara avloppet istället

Jag lider så med dig, du har det alltför tufft :cry:
Önskar du kunde få vila, ordentligt från ångest och alla måsten.

Men du förstör inte för någon genom att finnas till. Du är en underbar tjej, glöm inte det! :heart

Jag har tillräckligt med tabletter för en normal människa, men min kropp är inte normal

Åh kan du ringa och prata med någon? Lindra det värsta tankarna?

Du kommer igenom det här, du är helt slutkörd idag.

:heart

Jag kommer inte försöka ta livet av mig. Det är inte lönt för jag dör ändå inte. Hade bara skaffat ännu fler hjärnskador. Men jag vet inte hur många fler sådana här dagar jag klarar innan chansen överväger riskerna. Jag bara gråter och gråter. Allt är så hopplöst. Ska jag inte ens kunna träffa min pojkvän i två timmar utan att hela världen ska rasa dagen efter?! Jag orkar inte! Men det finns ingen lösning. Det är det värsta, att det inte finns någon lösning

Jag kommer inte försöka ta livet av mig. Det är inte lönt för jag dör ändå inte. Hade bara skaffat ännu fler hjärnskador. Men jag vet inte hur många fler sådana här dagar jag klarar innan chansen överväger riskerna. Jag bara gråter och gråter. Allt är så hopplöst. Ska jag inte ens kunna träffa min pojkvän i två timmar utan att hela världen ska rasa dagen efter?! Jag orkar inte! Men det finns ingen lösning. Det är det värsta, att det inte finns någon lösning

Det måste finnas. Ge inte upp, fina du. ❤

Förstår dock att det är tufft och att det verkar hopplöst just nu.

Förstår hopplösheten och att du inte tror på att det finns någon lösning. Men jag är säker på att du kan komma igenom det här värsta och bli bättre. :heart

Jag önskar verkligen vården kunde hjälpa dig mera, med din totala utmattning, så att det blir lättare att komma framåt.

Det är orättvist att du mår såhär, du är värd att få må bra.

Jag hoppas du kommer få sova inatt och att det finns lite mer ork imorgon.

Katastroftankarna går i 180 och jag bara gråter och gråter. Jag klarar inte att förlora Pärla också 😭 men ändå har jag redan bestämt att jag opererar inte henne för diskbråck. Men om det är en ny sten? Jag vet inte!

Jag är också rädd för hur jag kommer att reagera när jag är där. Sista dagarna har jag fått hålla tillbaka gråten bara jag pratat med en annan människa

Det är okej att gråta hos veterinären, de är vana vid att man gör det. Håller tummarna för er! :heart
Tack 💖

Jo, men det är ändå jättejobbigt. Och jag är så rädd att jag inte ska ha råd om hon behöver opereras. Deras tänder grävde verkligen djupt i veterinärbufferten och Pärla är inte försäkrad. Iofs hade inte försäkringen tagit eventuell urinsten ändå så där spelar det ingen roll, men det är kanske något annat som den hade tagit. Fast hennes försäkring var så svindyr och dålig så det hade nog ändå inte gjort någon skillnad. Men jag vill inte sitta där och behöva välja mellan Pärla och pengar 😭

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 850
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 488
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23