Hon har varit dämpad så vi var hos fysioterapeuten i onsdags och hon hade ont i hela ryggen och ned mot låren. Innan korset gjorde det jätteont
Rekommenderad vila och gå litegrann så länge det var på hennes villkor, vilket är ungefär vad jag har gjort innan vi var iväg också. Vi kom även fram till att röntgen av ryggen troligen behövs för att utesluta skelettskador. Jag har inte lyckats med det så får sätta mig och ringa runt imorgon. Någon hund har även kissat i sängen flera gånger sista tiden. Alla är kastrerade vilket ju ger ökad risk för inkontinens så jag har inte kunnat lista ut vem det har varit förrän inatt när Pärla kom och var alldeles kissig i pälsen och det var en pöl på täcket igen. Hon har sin kattlåda som hon är jätteduktig att gå på i vanliga fall så antingen kan hon inte hålla tätt i sömnen eller så gör det ont att hoppa ned från sängen för att kissa så hon håller sig tills det inte går längre. Så nu när jag vet att det är hon som kissar så behandlar jag henne som att det är diskbråck tills vi har en diagnos så nu har jag varit vaken sedan 4 och byggt bur i sängen för Pärla kommer inte att acceptera en bur på golvet utan att jag också sover där.
Jag bara orkar inte
Kan inte den stackars hunden någonsin få vara frisk?!