Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Det är ändå inte HELT i onödan. Du har åtminstonde testat nu och sett hur du reagerade på att minska på den, det är ju en lärdom och kan säkert komma till nytta.
Jo, det är ju faktiskt sant.

Jag har knappt haft några krypningar idag vilket är så skönt! Jag var jättetrött i morse, vilket var väntat, men det var också skönt för då kunde jag sova färdigt istället för att vakna jättetidigt och sedan inte kunna somna om trots att jag har behövt mer sömn. Rätt mycket ångest innan praktiken men väl där gick det bra. Nu när jag är hemma så vill jag fortsätta göra saker men jag är helt slut så jag ska försöka vila och hoppas på att jag ska kunna göra något mer senare idag. Det är så frustrerande med tröttheten!

Jag är så förbannat ARG hela tiden för jag blir så frustrerad av att aldrig orka 😭

Lyckades tvinga mig igenom ångesten tillräckligt för att borsta tänderna på hundarna och ge marsvinen deras tillskott. Pärla behöver bada, marsvinsburen städas och jag träna men det kommer absolut inte att gå 😞 Så det är bara att hoppas att jag somnar så fort som möjligt och att det känns lite bättre imorgon. Inte för att det spelar någon roll i slutändan 😞

Det är okej ❤

Jag tycker det låter som du haft en ganska produktiv dag ändå, med att først ha varit på praktiken och därefter gjort saker hemma. Hoppas det känns bra/ bättre imorgon med!
Men det är inte okej 😭😭

Jag vet inte. Allt är kaos i huvudet 😭

Och panik för jag kan inte göra något alls. Jag hatar paniken för den är värre än ångesten 😭

Jag behöver lägga in kvitton mm i min kassaapp för det är alldeles för längesedan nu men det går inte. Jag får panik så fort jag tar i kvittona

Boendestödet kommer för städning om en halvtimme men jag har sådan fruktansvärd panik så jag vet inte var jag ska. Ta vägen 😭 bara slår och slår i panik

Jag lyckades ställa in boendestödet och efter en massa stesolid och melatonin fördelat under några timmar så känner jag mig äntligen någorlunda lugn, men jag vet att det är bara tills jag måste göra något och marsvinsburen MÅSTE städas idag och hundarna behöver såklart ut de också. Jag ska försöka kombinera hundpromenaden med att gå till djuraffären och köpa hundgodis och en ny vattenflaska till marsvinen för den är skurad så många gånger att jag tycker inte att den känns ren längre

Ligger och fipplar med telefonen. Min gamla bakgrund stämde inte längre på den nya telefonen och när jag skulle göra att par nya ikoner så hade appen jag använder lagt in betalvägg och det anser jag mig inte ha råd med. Mycket går att använda ändå tack och lov för det har varit min favoritredigeringsapp, men de har lagt in så himla mycket nya funktioner nu när jag uppdaterade den så jag fattar knappt den längre 😞 Så nu ligger jag och gör om hela telefontemat och det tar såååå lång tid. Detta måste verkligen vara en av iPhones största nackdelar! Ihop med att man inte kan skicka bilder mellan telefonen och datorn på ett sätt som jag fattar

Då var det iallafall städat till marsvinen och de är superglada.
Måste nog snagga Ailyn och Sirenia för jag kommer inte att klara pälsvården när det blir längre igen som det ser ut nu och eftersom jag ändå inte klarar att ställa ut så är det onödigt att hålla dem i päls. Men de är ju så vackra med sina lockar

Då var det iallafall städat till marsvinen och de är superglada.
Måste nog snagga Ailyn och Sirenia för jag kommer inte att klara pälsvården när det blir längre igen som det ser ut nu och eftersom jag ändå inte klarar att ställa ut så är det onödigt att hålla dem i päls. Men de är ju så vackra med sina lockar
Hur många marsvin har du nu? :)

Hur många marsvin har du nu? :)
Fem, men Epica bor hos en vän. Här hemma bor Sirenia (svarta i huset), Floor (vita), Ailyn (mörkgråa) och Yannis (rumpan längst till vänster)
IMG_7672.webp

Jag vet inte hur mycket till av detta jag klarar innan jag kommer att få ett riktigt självskadeåterfall. Enda anledningen till att jag har kunnat låta bli är för att jag är för trött och har för mycket ångest för att skaffa rakblad. Slår på mig själv, klöser, drar mig i håret och ”skriker” för allt är helt outhärdligt

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 972
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 849
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 481
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama