Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Det svänger så inihelvete just nu. Helst vill jag bara sova bort allt som jag kan men jag kan inte sova. Depressionen är nog värre än tröttheten nu, eller så beror depressionen på tröttheten. Jag vet inte. Ångesten och paniken är fruktansvärda 😭 Huvudet funkar inte, varken koncentration eller minnet.

Jag vill sortera klart mina bilder men det går ju inte för hårddisken är trasig pga mig och jag är så ARG på mig själv för att jag var så förbannat korkad och inte säkerhetskopierade den i tid!
Istället får jag försöka få ordning på min nya telefon men det är svårt för det kräver så mycket mer koncentration. Måste bli klar med allt till på lördag för då ska jag försöka byta in den gamla men det är så svårt

Det fortsätter att vara outhärdligt. Kroppen vill göra saker men samtidigt så är jag så fruktansvärt trött och huvudet är totalt kaputt så det går inte att göra något mer än högst en halvtimme för sedan kan jag inte tänka alls. Utsättningen av elvanse går inte heller bra men jag är åtminstone nere i 20mg istället för 40-60mg. Allt svänger mer än den värsta bergochdalbanan och jag har ingen aning om hur jag kommer må ens fem minuter framåt i tiden. Ångesten är vidrig och sliter mig i stycken.

Men idag ska jag försöka in på shoppingcentret med pojkvännen. Jag ska se om jag kan sälja min gamla telefon lite dyrare där än jag vad får från Netonnet om jag byter in den.
Vi ska också snegla på lite ”fingerdekorationer” i smyckesbutikerna 😇:love:

Det fortsätter att vara outhärdligt. Kroppen vill göra saker men samtidigt så är jag så fruktansvärt trött och huvudet är totalt kaputt så det går inte att göra något mer än högst en halvtimme för sedan kan jag inte tänka alls. Utsättningen av elvanse går inte heller bra men jag är åtminstone nere i 20mg istället för 40-60mg. Allt svänger mer än den värsta bergochdalbanan och jag har ingen aning om hur jag kommer må ens fem minuter framåt i tiden. Ångesten är vidrig och sliter mig i stycken.

Men idag ska jag försöka in på shoppingcentret med pojkvännen. Jag ska se om jag kan sälja min gamla telefon lite dyrare där än jag vad får från Netonnet om jag byter in den.
Så fint att höra att du trotsar allt elände och bokar in lite positivitet.
Hoppas du får en fin dag @Lyan

Jag hoppas också du får en trevlig stund med pojkvännen! 💕

Har du varit i kontakt med någon läkare nu ang. utsättningen av medicinerna? Det låter inte så kul som du har det nu...

Men grattis!! :heart

Jag hoppas också du får en trevlig stund med pojkvännen! 💕

Har du varit i kontakt med någon läkare nu ang. utsättningen av medicinerna? Det låter inte så kul som du har det nu...
Tack 💖

Jag ska ta upp det med min samtalskontakt på tisdag så ordnar hon så läkaren ringer upp. Ska försöka ta upp det där hon skrev om att jag låter bli att göra saker för att det skulle vara bekvämt också för det vill jag inte ha i min journal. Det ser ju jätteilla ut om en utomstående läkare skulle läsa det!
Nej, det är verkligen vidrigt 😞
Tack 💖

Idag har också varit bergochdalbana deluxe men om man bortser från träning så har jag fått gjort det jag har haft på listan och det är skönt.
Jag och pojkvännen hade det trevligt och jag fick inte panik trots att det var packat med folk. Och så kom jag hem med denna 😍 Så nu är Lyan förlovad på riktigt och inte bara att vi har pratat om det 🥰 Pojkvännen tycker att jag skulle haft en dyrare ring men jag fastnade verkligen för denna trots att jag var inställd på rosa sten. Och så hade jag nog tyckt det hade varit jobbigt om han betalat en massa tusenlappar för ”bara” en ring. Nu ska vi bara hitta en till honom också för han är ännu mer kräsen än vad jag är 😅
IMG_7266.webp

Idag har också varit bergochdalbana deluxe men om man bortser från träning så har jag fått gjort det jag har haft på listan och det är skönt.
Jag och pojkvännen hade det trevligt och jag fick inte panik trots att det var packat med folk. Och så kom jag hem med denna 😍 Så nu är Lyan förlovad på riktigt och inte bara att vi har pratat om det 🥰 Pojkvännen tycker att jag skulle haft en dyrare ring men jag fastnade verkligen för denna trots att jag var inställd på rosa sten. Och så hade jag nog tyckt det hade varit jobbigt om han betalat en massa tusenlappar för ”bara” en ring. Nu ska vi bara hitta en till honom också för han är ännu mer kräsen än vad jag är 😅
Visa bifogad fil 118276
Grattis 🥰 :heart

Visa bifogad fil 118276
Grattis! Så roligt för er! ❤️
Och fin ring. 😍

Visa bifogad fil 118276
Stort grattis till er :heart
Underbar ring :love:

Visa bifogad fil 118276
Vilken SÖT ring :) !

Grattis! Så roligt för er! ❤️
Och fin ring. 😍

Stort grattis till er :heart
Underbar ring :love:

Grattis till förlovningen, @Lyan. Väldigt fin ring.

Vilken SÖT ring :) !
Tack 😍🥰 Jag har kollat på liknande ringar men alla har varit SVINDYRA så jag är så glad att jag hittade denna 😃 Drömringen fanns tyvärr bara på en sida som inte hade så bra recensioner och att göra en lite liknande hos guldsmeden skulle kosta 15 000kr om vi valde de billigaste materialen :nailbiting: nackdelen är att det går inte att gravera denna men vi har ju själva koll på vilka vi är och datum. Det enda som jag saknar är en rosa sten, men ringen är så fin så trots att det kändes så viktigt innan så är det inte alls viktigt längre

Kände mig relativt pigg och tänkte jag skulle passa på och få så mycket som möjligt gjort. La in allt som jag inte orkat lägga in i kalendern och nu är energin slut 😭

Visa bifogad fil 118276

Grattis 🥰❤️

Jättestort grattis till förlovningen! :heart :love:

Jag hoppas ni kommer hitta en lösning så ni kan bo tillsammans också, det känns som om han får dig att må bättre. Och det kanske skulle hjälpa med en del praktiskt i vardagen. :heart

Tack 💖
Jättestort grattis till förlovningen! :heart :love:

Jag hoppas ni kommer hitta en lösning så ni kan bo tillsammans också, det känns som om han får dig att må bättre. Och det kanske skulle hjälpa med en del praktiskt i vardagen. :heart
Tack 🥰

Det kommer nog dröja väldigt lång tid tills/om det är möjligt tyvärr 😞 Jag har flyttat så många gånger och detta är första stället i hela mitt liv där jag känner mig hemma så jag är väldigt tveksam till att flytta igen trots att hyresvärden och grannarna suger, och pojkvännen har precis sålt sitt hus och flyttat till en lägenhet som han stortrivs i. Vi pratade lite om möjligheten att han skulle flytta hit, men min lägenhet är för liten så jag hade ändå behövt flytta och det blev för långt till hans jobb 😕

Idag är verkligen ingen bra dag alls 😞 Troligen för att det blev så mycket igår skulle jag gissa på. Men jag kan inte slappna av och vila och jag kan heller inte göra något så jag ligger bara och är vrålfrustrerad. Kan inte sluta tänka på den där jävla hårddisken heller 😭

Jag vacklar verkligen angående medicinerna. Men nu har jag lidit så länge så det är jättejobbigt att ge upp också. Funderar på att höja tillbaka seroquel igen ikväll och se vad som händer. Kanske är det lättare att minska på elvanse om jag inte behöver kämpa med båda samtidigt. Jag har minskat elvanse till 20mg iallafall och det är ju rätt mycket, men som jag känner nu så kommer jag nog inte att kunna sätta ut den helt. Jag var ju nere på 2,5-5mg stesolid om dagen men nu är jag uppe på 10 igen pga all ångest och jag har fått tillbaka jättemycket självskadetankar för krypandet och ångesten är outhärdliga och jag vill verkligen inte ramla tillbaka i det helvetet igen också!

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 972
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 849
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 481
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 495
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama