Jag är väldigt ny i den här världen med mediciner och sånt men visst är det så att man kan bli tillfälligt sämre när man drar ner på mediciner? Så det låter ju logiskt att det kan vara därför du blivit sämre, men det kan ju också vara övergående så det kanske lugnar sig igen när kroppen/psyket ställt om.
Tack, jag mår ju betydligt bättre än när jag åt medicinerna, men jag är ju bara tillbaka där jag var när jag sökte hjälp.
Jag ska tillbaka på återbesök nu den 9:e så vi får väl se vad läkaren tänker.
Han har fastnat lite i att han tror det är psykiskt, själv är jag ganska tveksam till det för jag har haft problem med trötthet i typ 20 år och sökt hjälp i omgångar, men alltid bara fått höra att proverna är bra och jag är säkert frisk
Den här läkaren har ju iaf gått ett steg längre än de tidigare och försöker åtminstone hjälpa mig även om jag önskade att han hade lite mer öppet sinne och ville utreda mer.
Jo, det är ett piss. Jag är ju iaf så pass att jag klarar att jobba men i stort sett inget mer. Jobbar och göra mina måsten med djuren, men orkar inte det där sista som är att ha roligt med djuren.
Tillägg: Jag förstår ju att du har det mycket värre. Panikångest hade jag en del förr men det har hållit sig hyfsat lugnt länge. Tills jag fick dessa mediciner nu, då sa det bara pang! Så fick jag flera anfall, men de lugnade sig hyfsat igen turligt nog.
Så jag förstår till viss del hur du har det men inte hur det måste kännas att ha det i den utsträckning du har. Lider med dig verkligen och hoppas du kan få hjälp.