Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Har precis läst ikapp, haft en galet stressig vecka! Vad skönt att du kommit ut lite med marsvinen, och att ni hade trevligt på kinarestauranten i går. 🥰

Angående värmen på sovrummet, har du en bra rullgardin, en sådan som stänger ute allt ljus? (Vet inte vad det heter på svenska) Det brukar hjälpa ganska mycket, samt att alltid ha fönstret stängd på dagtid om det är varmt men öppet på natten (och evt morgonen) när det är kyligare.
Tack 💖 Hoppas denna veckan blir mindre stressig 💖
Mörkläggningsgardin 👍

Går även med såna foliegrejer som en har till bilar. De vet jag inte vad de heter.
Jag har rejäla mörkläggningsgardiner men eftersom huset är byggt i betong så blir det som en bastubunker ändå. Jag har kollat fönsterfolie men det stod att man skulle inte använda det på insidan av fönstrena om man hade någon speciell sorts glas och vad jag kunde läsa mig till så gällde det troligen mina fönster så i så fall måste jag sätta på utsidan av fönstrena. Det är nog görligt, men som det ser ut nu kommer jag inte att orka det för jag bor på tredje våningen och låsen till båda fönstrena krabbar. Sovrummet är ut mot balkongen så där är lättare. Får kolla runt lite
Men jag beställde iallafall en liten billig ac. Lär väl dra el som satan men det börjar redan bli kvavt inne

Jag kom faktiskt ut på en liten runda till med med hundarna! Inte alls så långt som jag hade velat gå men längre än inget alls iallafall. Nu är jag skittrött samtidigt som jag är jätterastlös. Kommer nog inte att bli lätt att somna ikväll

Jag vill bara banka huvudet i väggen för jag blir så frustrerad av att inte kunna göra något 😭

Jag är så hungrig men jag vill bara äta skräp och jag måste verkligen ta tag i att inte äta så mycket skräp pga vikten som bara går uppåt, men jag klarar inte att äta något annat heller så just när är det skräp och ångest eller hungrig och ångest som gäller 😞 Om jag fortsätter äta som senaste två veckorna så kommer jag vara över min allra högsta vikt om 1-2 veckor och det vägde jag för 15 år sedan så det är idiotpanik just nu 😭

Idag kommer boendestödet för städning. Tänkte att jag skulle se till att röja och bära ned allt som ska ned i källaren men jag kom bara upp för att borsta tänderna och håret innan jag fick gå och lägga mig igen 😞

Fick iallafall tummen ur att ringa till vårdcentralen och tandveterinären men ingen svarade ju 😑 Och när jag öppnade kalendern för att ha den till hands om veterinären svarade så såg jag att jag skulle ju till osteopaten kl.10 så det blev att kasta sig in i duschen, kissa hundarna och panikhandla vaniljgifflar till frukost på vägen. Men jag kom i tid iallafall. Jag var inte lika sned som jag brukar men däremot var jag väldigt spänd runt näsan och ögonen så han blev inte alls förvånad när jag sa att det var där jag hade klöst mig vid ångestattacken (som jag inte berättat om innan han började). Det är så skönt och ”löst” i kroppen varje gång jag varit där, utom bröstkorgen för den trycker han så hårt på. Med tanke på hur mycket ångest jag har haft sista tiden så är det väldigt stor risk att de närmaste dagarna kommer att bli helt överjävliga, men efter tre dagar brukar ångesten minska.

Nu ska jag försöka börja städa

Jag tänker hela tiden ”imorgon ska jag bli bättre och börja träna/gå promenader/äta bättre/städa mer/osv osv” men det blir aldrig av 😞

Tror inte att jag har tillräckligt med tabletter och även om jag har så dör jag ändå inte ju 😞

❤️❤️❤️ Kan du ringa någon? Din kille?
Jag klarar inte att prata med någon. Har skickat lite med pojkvännen men han står ju såklart helt handfallen när han inte kan hjälpa på något sätt så då känner jag mig jättetaskig som skickar alls 😞 Har tokbölat och klöst sönder halva överarmen och nu sitter jag och tröstäter och har ångest för det också

❤️💔❤️

Hoppas dagen blir så bra den kan ❤️☀️
Tack 💖

Jag ställde in boendestödet, tog en stesolid och sov fram till 13. Nu har jag ätit lite chips och är tillbaka i sängen. Pojkvännen och min bästa vän kommer idag men jag vet inte vilka tider så jag tänker vila tills jag vet för jag är fortfarande trött. Armen värker men mycket mindre idag. Det det fördjävligt ut men inget av det kommer att lämna ärr

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 972
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 849
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 481
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama