Jag ligger fortfarande i sängen och nu är alla butiker stängda så kommer att få tokpanik när jag blir hungrig senare för jag inte har ”rätt” mat hemma. Är dessutom inne i en period när jag inte kan sova och då blir matproblemen på kvällarna ännu värre. Och ångesten blir inte mindre av att jag egentligen redan har ätit alldeles för mycket idag så det kommer att bli tredubbel ångest ikväll
Just nu klarar jag inte att gå ut. Jag får panik bara av tanken att gå utanför dörren. Att behöva byta kläder innan gör det ännu värre för det är så kallt ich jag känner mig så äcklig så både idag och igår har jag varit ute med hundarna i smutsiga myskläder men så kan jag inte gå till Ica. Bytte om innan när jag försökte gå lite längre men fick sådan ångest bara av tio minuters promenad att jag inte kunde handla då.
Jag får panik av ALLT jag måste göra. Jag behöver bara tänka på minsta lilla så kommer paniken. Tex nu kom jag på att jag glömt fylla på hundarnas vatten och direkt kommer tårarna för jag måste göra det. Jag ligger så extremt mycket efter med allting utom djurens mat. Vattnet brukar aldrig ta slut innan jag fyller på i vanliga fall men glömde flaskan jag fyller på med i köket i eftermiddags och bara att hämta den ger panik. Lyckas jag göra en grej så tillkommer det tre som behöver göras och så samlas allt på en stor gigantisk hög som jag inte kan hantera alls
Tror inte att det finns någon med hemleverans utan man måste hämta i butiken men är inte säker