Fast gör jag det? Jag vet redan att jag har EXTREMT dålig självdisciplin så i slutändan är jag kanske bara lat och skärmberoende helt igenom. Minsta ynka lilla antydan till ångest så ger jag upp. Det är så många som fortsätter trots ångest och trötthet så varför kan inte jag det?!
Jag har noll självdisciplin med maten också. Jag kan varken tvinga mig att äta eller tvinga mig att låta bli. Jag kan bara äta vad jag känner för om jag inte är så hungrig att jag har ont i magen och är svimfärdig, då kan jag tvinga i mig lite av något jag inte känner för. Jag äter nästan inga grönsaker eller frukt så det är svårt att få i mig näring och inte bara en massa kalorier. Vikten är EXTREM ångest
Rutiner är det också absolut noll och ingenting med för jag klarar inte att tvinga mig att hålla dem. Det enda jag har någorlunda rutiner på är mediciner och djurens mat.
Sådana panikattacker är verkligen vidriga! Tack och lov får jag inte det lika ofta nu som innan men när jag får det så är det fysiskt omöjligt att andas för jag får nästan som hicka när jag försöker andas och det tar lång tid innan det ger med sig.
Jag har panik för allt och ingenting. Djuren såklart men också så mycket annat och många gånger vet jag inte varför. Det är som att ångesten försöker hitta nya utvägar sedan litiumet gjort att den minskat, men på paniken biter inga mediciner. Vet inte om det också kan spela in att jag slutade med voxra för någon vecka sedan, men jag vill inte börja med den igen för jag märker ingen annan skillnad direkt.
Tycker inte att det jag gjorde borde påverka så mycket när jag dessutom verkligen gick in för att vila igår, men jag kan inte slappna av för tankarna snurrar konstant men jag kan inte göra något av dem eller åt dem. Jag har också börjat sova jättedåligt och det gör ju inte någonting bättre direkt.
Tack