Tack, vad du är gullig
men ge de pengarna till någon som behöver dem mer
Jag har legat och räknat och pusslat med abonnemang och telefoner hit och dit och sedan visade det sig att min vanliga telefon stöder eSIM trots jag inte hittade den på iPhones lista så nu har jag beställt ett nytt abonnemang så jag kan kombinera två olika för att få så mycket surf så billigt som möjligt. Det är jättedumt att hallon inte har större för vuxna utan bara till ungdomar och studenter. Jag har inget Wi-Fi och typ lever i min telefon för den är det enda som kan distrahera mig från ångesten tillräckligt mycket. Tyvärr har det också gjort att jag är grymt telefonberoende men jag orkar inte ta tag i det som det ser ut nu utan det får vänta till om jag någon gång mår bättre.
Såg nu också att det var något nytt bolag som har fri surf! Men jag vet inte om jag orkar kladda med att byta. Är jättenöjd om man bortser från att jag behöver mer surf.
Men jag fattar inte var all surf tar vägen! Innan kunde jag titta på youtube och Netflix och lyssna på musik hela dagarna men nu måste jag tänka på vad mycket jag gör varje dag och surfen räcker ändå inte!