Huvudvärken är borta! En sådan lättnad att ni anar inte! Fast är lite orolig för ögat där huvudvärken satt känns konstigt och jag har dimsyn som kommer och går. Tror inte att det var migrän för migräntabletterna hjälpte inte men lyckades inte hitta någon annan huvudvärk som stämmer in heller
Idag har jag fått alla golven städade med hjälp av boendestödet och här är så rent!
Efter städningen rasade jag och har inte kommit igång igen. Är helt slut i huvudet efter allting som har varit och så allt jobb med smyckena och de där jävla leggingsen på det. Fy fan vad många äckel det finns! Det finns speciella sidor för att köpa trosor och marketplace är fan inte en av dem! Att bara komma på tanken att skriva och fråga om använda trosor i en helt vanlig klädannons är ju helt absurd
Och på en sida så var det en idiottjej som flippade ut av någon anledning så jag fick radera annonsen och lägga in den på nytt. För att par leggings! Hade de inte varit dyra så hade jag hivat dem för de verkar suga åt sig idioter som en magnet.