Jag har fortfarande inte tagit mig iväg och handlat. Jag kan knappt stå upp idag så jag får gå framåtlutad och sätta mig på huk så fort jag stannar för jag är så matt och svimfärdig. Fattar inte varför för jag har druckit tillräckligt, ätit en stor portion ris och tagit medicinen för pulsen så det ska liksom inte vara något som är tillräckligt fel för att jag inte ska kunna stå. Jag vaknade jättetidigt och kunde inte somna om, men jag är inte direkt supertrött så det borde inte heller spela in. Jävla kropp!
Jag har en rabattcheck på Coop om jag handlar för 300kr så jag behöver handla för 300kr, men det gör jag nästan aldrig för jag bara piper in och ut snabbt med det mest nödvändiga hela tiden för jag klarar inte att gå runt och leta när jag har ångest
Funderar på att gå till Ica och vara dum och köpa två gorbys och hallonmousse istället för de har inte hallonmousse på Coop. Men det är ju både så onödiga pengar och onödiga kalorier! Samtidigt så har jag ätit ganska bra denna veckan, det är lördag och jag ligger bra till på min matbudget. Fast då har jag fortfarande handlingen på Coop imorgon ändå, men om jag handlar där idag så kommer jag att köpa glass, banan och sirap bara för att stressa upp till 300kr och det är ännu mer kalorier än i hallonmoussen plus att då får jag en massa över som jag kommer att äta de närmaste dagarna och då är jag uppe i samma sockermängd som innan igen. Att inte handla alls idag känns inte heller som ett alternativ med tanke på hur lite lättäten mat jag har hemma så då kommer jag att få panik ikväll när jag blir hungrig plus att Bella ändå behöver ut.
Varför måste jag övertänka allt hela tiden?! Gör en lista, gå och handla, gå med hunden och så klart! Men neeeej, det går varken hjärnan eller kroppen med på just nu