Jag har faktiskt blivit lite piggare sedan jag sänkte thacapzolen igen. Inte mycket, men tillräckligt för att känna skillnad. Nu kan jag iallafall göra lite på dagarna utan att klappa ihop helt och hållet. Ångesten har dock ökat rätt mycket, men inte tillräckligt för att det ska vara bättre att vara en zombie.
Maten är SKITJOBBIGT
jag är hungrig och sugen precis hela tiden och det blir ju inte ett dugg bättre när jag inte orkar göra något men samtidigt är för pigg för att vila. Varför kan jag inte tycka om nyttig mat?! Jag klarar inte att tvinga i mig sådant jag inte tycker om om jag inte dränker det i sås, sylt eller ketchup och många saker inte ens då. Sitta och knapra på morötter eller gurkstavar hade varit jättebra för att hålla munnen upptagen, men det går inte alls
och det är så jobbigt att inte veta exakt hur många kalorier jag kan äta innan det blir för mycket för det gör att jag får ångest över allt jag äter för jag vet inte när det blir för mycket. Jag försökte räkna innan idag när jag gjorde våfflor (har en massa våffelmix jag måste äta upp) men då räknade de på färdiga våfflor och jag gör i stekpanna så då gick det ju inte alls att gå efter och jag är så dålig på att räkna så jag vet inte om jag åt 400kcal, 800kcal eller 1200kcal. Nu kokar jag ris och det var lättare att räkna så jag tror att det är drygt 400kcal. Innan har jag gjort några grovräkningar och då har jag kunnat äta ca 1500kcal, men nu kan jag nog inte äta mer än 1300 så länge jag inte rör på mig mer