jag ska köpa maratonvagn!!

gadriel

Trådstartare
jag har hittat en begagnad maratonvagn som jag ska hämta snart. *överlycklig*. Den rä med bilhjul så den är ju inte så flashig som en ny men en bra och billig vagn att börja med. :banana:

Sv: jag ska köpa maratonvagn!!

Åh jag vill också ha en :D Eller en fyrhjulare åtminstone. Men vad ska jag slösa pengar på det på och bara åka omkring i skogen en gång i månaden :p

Åh jag vill också ha en :D Eller en fyrhjulare åtminstone. Men vad ska jag slösa pengar på det på och bara åka omkring i skogen en gång i månaden :p

nämen så sällan? varför inte oftare? Här blir det mer körning än ridning nu för tiden och jag har ofta kompis med så det blir kul med en smidig vagn med plats för 4 så kan jag ta med några till :)

Ja, det är jättekul med ny vagn! Jag har precis köpt en begangnad Troed Hansson maratonvagn, jättekul! Sen att hästen inte ens är inkörd än, det är ett senare problem..

Det blir så eftersom min häst är den enda som är inkörd, alla andra rider och jag tycker faktiskt att det är liiiite roligare att rida än att köra :o :D

Liknande trådar

Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
318
Senast: Happimess
·
Fordon Jag ska slå slag i saken och ta BEkort och köpa en begagnad bil. Vad ska jag leta efter? Ska alltså dra bra och vara ekonomisk i inköp...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
5 454
Senast: lizzie
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 589
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025