Jag måste ha en sån här!!!

diabla

Trådstartare







Blir man inte helt stört kär?

Jag har velat ha en sån i flera år men nu känns det som att det är rätt tid att skaffa en!
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

:love: :love: Jättesöööta!

Fast jobbigt med den pälsen...
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Nej jag la in den här för jag ville det.

Ja men pälsen ska tydligen inte vara så jobbig ändå har jag hört..

Men borstar och regn täcken så löser det sig!
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Nej usch, inte små hundar! De är så bitska. Stooora hundar ska det vara :D
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Ja men dom här är tydligen väldigt hängivna, skäller inte så mycket och helt underbara!

Dom är precis rätt storlek för mig, inte för små och itne för stora, utan lagom!
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Varför ville du det?:confused:

Vet inte vad det är för ras,
men släktingarna har nån liknande.
Tycks minnas att han brukade hålla sig ren.
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

För nån dag sen la jag in en tråd här om musikredigerings programm till datan -- det var ingen som klagade då...
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

hmm undrar om det här med fel forum...är väl lite dum men är inte hundbilder ganska "icke hästrelaterade" varför är det fel da.
jag kan lägga in en bild pa mig själv när jag hoppar jämnfota men inte pa en hund eller?:angel:

alltsa jag vill bara ha det förklarat för mig. sa jag inte lägger in fel saker...(vilket jag verkar göra hela tiden:D )

tycker annars att hundarna var supersöta men skulle inte vilja ha en själv:p
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

Hund har ett eget forum, och moderatorerna brukar flytta trådarsom ligger i fel forum.
Synd bara att göra en massa mer jobb för dem ;)
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

hmm undrar om det här med fel forum...är väl lite dum men är inte hundbilder ganska "icke hästrelaterade" varför är det fel da.

För att det finns ett hundforum.

Men jag förstår trådskaparen. Jag skulle också kunna lagt en sådanhär tråd på ÄU istället för på hund för att slippa agressiva hundägares kommentarer om att bara skaffa djur för att de är söta och sedan skriva en lista med 300 anledningar till att bara vissa personer är tillräckligt kompetenta att ha hund. ;) :angel:
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

jo jag förstar att det finns ett hundforum men jag lägger in mina inlägg här eftersom jag vill ha experthjälp eller bra kommentarer av alla intelligenta och fantastiska personer här pa forumet som inte är pa tex hundforumet sa ofta:p
 
Sv: Jag måste ha en sån här!!!

En sån har jag haft. En tik som blev 5 år och dog troligen pga hjärntumör:( Min mormor hade hennes mamma som nyligen togs bort pga åldern. Halvsystern är kvar hos mormor och är i toppform.

Jättetrevliga vovvar, lagom storlek och lagom sociala men kan också vara bett i dom små skitarna:D

Pälsen är inte alls svår att hålla ren och fin. Inte haft mycket problem med våra jappar alls faktiskt. Så handla på du:love: :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 900
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 446
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 631
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp