Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

:love:Åååhh, tacktacktack alla, jag blir SÅ jätteglad när jag läser alla inlägg!!! Ingen nämnd och ingen glömd!!
De röda schabraken med Mulle på ... är faktiskt inte Mulle utan en annan ponny jag tecknade och som skulle vara brun hade jag tänkt mig.... Hrm. Tittar man lite närmare är den lite smalare om nosen än Herr Mulle!
Tack igen!!! Snacka om att man blir UPPMUNTRAD! :love:

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

kl

jag skriver oxå på! :bump: min pålla har 135 i täcken och kan ha både ponnyschabrak och cob-grimma, så hon har en del av ponnykollektionen i rosa och blått.:love: men cobgrimmorna så smala runt nosen, jag gillar när det är gott om utrymme där så jag röstar absolut för ponnybrodyr i stl full! fram för mer fina vuxensaker!
superbra idé ju, det där med tygmärken att stryka på själv! hoppas hööks antecknar detta! :D

*kl*

Jag vill oxå ha! :D

Tyckte idén om att fråga om de fanns i full va bra.. :angel:

MEEEERA!! (för oss med annat än ponny!)

:banana:

Till dig Lena & dina fantastiska hästar!!!!!! :love:

:banana::bump::banana::bump::banana:

Håller fullkomligt med alla som skriver i denna tråden!
Vore ju så snyggt med tillbehör till större hästar med och i andra färger! :love:
Och loggor med dressyr, hopp, sagohästar osv:)

Jag vill också ha grejjer med Lena Furberg-motiv :bump: :love: min pålle drar full/x-full i stl..

Jag har ju en ponny som kan ha alla dessa saker, men för sjutton, jag tycker att alla större hästar också har rätt till snygga grejor! :love:

Klart jag skriver på, för er skull! :D :bump:

Citrongul!!! :love: Fasen, nu skapade du en ny obsession - jag har aldrig tänkt på det tidigare, men JÄKLAR vad snygg min rödfux till medryttarpålle skulle vara i citrongult!

Damn... han har redan alldeles för många matchande set och jag har inte råd att köpa ännu mer... men åh, citrongult... :d :love: :angel:

Förlåt! :angel: Hihihi ;)

Jag har en lite fråga om det här med rättigheter copright osv.

FÅR jag själv (vet inte hur det ska gå till men ändå!) kopiera en figur och sedan applicera tex på ett schabrak? Alltså strikt för eget bruk och endast i ett exemplar.

Nej det får du inte göra, blir dyrt om du blir påkommen och anmäld. Copyright är Copyright.
Men du får göra det om du har tillstånd av upphovsmannen/-kvinnan, och har dennes namn/intialer.

Jag skulle kunna slå ihjäl dig för ett shabrak med Ior, om sådant finns? :D :devil:

:love:Åååhh, tacktacktack alla, jag blir SÅ jätteglad när jag läser alla inlägg!!! Ingen nämnd och ingen glömd!!
De röda schabraken med Mulle på ... är faktiskt inte Mulle utan en annan ponny jag tecknade och som skulle vara brun hade jag tänkt mig.... Hrm. Tittar man lite närmare är den lite smalare om nosen än Herr Mulle!
Tack igen!!! Snacka om att man blir UPPMUNTRAD! :love:

Jag vill ha en "Mulle-Pegasus"..på en westernpad :love: :D :bump:

Vill oxå ha LF shabrak och prylar till min pålle..
Han drar visserligen 135 i täcken men kräver full på grimmor och shabrak, är så avis på alla med ponnier..
VILL HA, VILL HA!!!!

Åhh, nu blev man ju alldeles sugen på att springa upp på magasinet och leta upp alla Min Häst-tidningar som man sparat genom åren :love:!

Håller med er alla! Röstar för en LF-kollektion i stort format!! :banana:
Kan riktigt se shabraken framför mig med dressyr- och hopphästar :love: Och dina helt fantastiska enhörningar, Pegasus, Jojje och gänget, Silverpilen!
Vaniljgult, Vitt med gul och klarblå kant, beiget, och massor av andra färger!

KL

Inser just nu att jag skapat ett gulligt monster. Jag hoppas verkligen att Hööks lyssnar på vårat upprop och tar till sig. Hade varit helt underbart med en LF kollektion för stora hästar.

Får en d-ponny och Lipizzanerägande 50-talist som följt dej sen Ponny-Bilderna-tiden också vara med och önska mer av dina Mulle-figurer på fullsize-prylar i både cerise och andra mer "vuxen"färger :love:

*KL* Jag älskar också Lenas serier och underbara bilder :love: Prennumerade alltid på Min Häst :)
Jag jobbar ju på en gård med ridsportbutik och om underlag finns kanske jag skulle kunna höra mig för med chefen resp. Lena om det skulle kunna gå och pröva och göra en liten special-kollektion , just med tanke på att det verkar vara fler som vill ha ffa. schabrak i större storlekar.. skulle kunna kolla vad det kostar att ta fram, bara ett par stycken för o testa? Vilka är på? :D
Det dröjer ju rätt så länge innan Hööks höstkatalog kommer ut menar ja ;)

Lena: PM på väg :)

Jag skriver också på! Jag vill ha söta dressyrschabrak och härliga Mulletäcken!

Blir också sugen på att gå upp på vinden och böärja läsa igenom alla tidningarna...

Och då börja från början med först Ponny-Bilderna för att sen gå över till Min Häst's allra första tidning som kom ut 1972 och ta mej fram till mitten av 80-talet, där det tyvärr saknas några årgångar efter ett förrådsinbrott, och sen fortsätta framåt till senaste numret...

// 50-talisten palle som fortfarande prenumrera och även är medlem i Min Hästklubben och är även utan barn :angel:

:bump: :bump: :bump: :bump: :bump:

17856376.jpg

Sadeln som inte syns är en 17.5" hoppsadel...

7088941.jpg

Är nästan helt outslitligt....

Mitt favoritrumptäcke på ponnyn och medryttare

7629332.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka