Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Är det inga fler som är på och köpa Lena grejer? Jag kan seriöst spåna fram om vi inte kan producera fram en "vuxen kollektion".
Ffa. på schabrak. Kanske blir en smula dyrare en hööks dock.. blir ju lite dyrare eftersom schabrak ska köpas in, sedan skickas för brodyr i så fall och så får vi köpa bilder av Lena. Men är någon intresserad?? vore ju kul och testa i alla fall :)

Om ni kan ta hem en BRA rundskuren westernpad/filt så beställer jag!! :bump:

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Nu vågar man väl knappt skriva det här med alla copywright-regler o allt, men för hundra år sedan när jag var en liten min häst-galning så snodde min mor ett par fina bilder på mulle och målade på en kruka, ni vet en sån man har blommor i. Kommer ihåg vad jag älskade den här krukan, sen slog någon av katterna ner den i golvet och jag var jätteledsen...

Vågar man önska sig ett fleecetäcke med en Lena-ponny som springer ponnytrav tro?

Tittade i katalogen idag på dom söta LF prylarna och dom är ju helt underbara. <3
Jag skriver gladeliden på listan.
Det med klarblått som nån nämnde var en bra idée tycker jag.
Äääälskar klarblått.
Tänka sig vilken ära att få bära LF på sin häst om det fanns i större storlekar. :D
Mvh Xoya.

Det gör inte mej nåt i alla fall! Tror det är okej!

Jag tror att broderade tygmärke som man man syr fast själv i olika storlekar skulle bli en storsäljare. Då kan var och en välja sitt motiv och vilken färg de vill ha på täcket,vojlocken, jackan m.m

jag är juniorryttare i hoppning och jag skulle då inte säga nej till att ha lena furbergs motiv. Men då i mörkblått och brunt! Jag stämmer in i kören jag!

Jag är inte ett fan av tidningen, men älskar Lenas teckningar!

Jag är med dig!
Min dam har Cob i nylongrimmor, Cob/Full i lädergrimmor, Full i shabrak, Cob/Full i träns, 135 i täcken.

Och så måste de göra grejorna i äppelgrönt! :mad:
Jag vill inte ha ljusblått och rosa på min häst....

jag vill också ha äppelgröna lena grejer till min som drar 145(i fleccetäcke) resten 155. full i allt annat.....

En till medelålders tant med fullvuxna hästar som skriver på. Mulle och Min Häst, blir alldeles nostalgisk när jag tänker på det.
När jag var i ponnyålder fanns inget rosa gulligt till häst. Gissa om jag tar igen det nu?

KL

Jag lägger också till mitt namn här!
Har också vuxit upp med Lenas underbara teckningar och serier, och skulle sååå gärna vilja ha utrustning i lite mer vuxna färger med fina hästar på, gillar speciellt hennes arabliknande teckingar.
Fast mulle är aldrig fel och jag gillar rosa, men kanske inte skulle använda dom i alla situationer och då kan dom mer vuxna vara bra :)

HALLÅ!

Det var jag som startade tråden och den handlar om LENA FURBERG broderade täcken och schabrak i storlekar som passar hästar. Den handlar alltså inte om olika typer eller storlekar på träns, Hello Kitty, Ior, Nalle Puh, Looney Tunes eller andra figurer som kan broderas. Den handlar heller inte om olika typer av träns eller annan utrustning. Den handlar alltså om broderad utrustning i storlekar som passar hästar, alltså större än 135 i täcken och Full och uppåt i annat.

Lena har varit vänlig nog att skicka in tråden till Hööks för att få deras uppmärksamhet på detta. Det gör att den här tråden fungerar som ett upprop på detta och kan hjälpa oss som vill ha detta.

Snälla, håll er till ämnet! Ni som vill ha annat än LF brodyr kan starta egen tråd om det.

Jag vill också ha!
Och jag vill ha i snygga härliga färger som mörkt grön, brun, mörkt lila, vinrött och liknande. Fixa :devil:

Mitt namn kan ni ju räkna med!

... då jag är en schabrak fantast i alla olika färger och former
+ att LF alla verk är otroligt fina :)

ska bli kul och se om detta kommer någon vart! *håller tummarna*

17856376.jpg

Sadeln som inte syns är en 17.5" hoppsadel...

WOW Vilket häftigt sadelöverdrag, coolt!!:love:

men varför kan inte vi får behålla o fortsätta läsa Min Häst när karlar högt upp i åldern läser Kalle Anka o andra serieblaskor... det är väl inte mer rätt än Min Häst, eller?

Jag läser ff Min Häst i brist på annat, och även Kalle! Kalle är ju väldigt underhållande även för en vuxen. Min farfar har sparat massa gamla tidningar sen när Kalle "föddes".:rofl:

*knapplån*

För att behålla substansen i tråden föreslår jag att vi håller oss någorlunda till ursprungsämnet.

Lovis
moderator

Vuxen ponnyryttare skriver också på!!!!:love:
Jag skulle kunna m***a för en LF kollektion

*kl*

Jag skriver också upp mig på listan...eller vad det nu är...:laugh:

*knapplån*

För att behålla substansen i tråden föreslår jag att vi håller oss någorlunda till ursprungsämnet.

Lovis
moderator

Det håller jag med om (:bow:), och

*kl*
skriver samtidigt för X:e gången upp enhörningar och pegasar på önskelistan med Lena Furberg-motiv på Westernpad.
Äpplegrönt.
Grimmor med ludd.
Schabrak (dressyr, allround, hopp).
Luva.
Sadelöverdrag till både engelsk och western sadlar (fleece) *ny idé*.
Får vi ingen pad vill jag ha en western-filt i ull med brodyr istället (:angel:).

Jag vill oxå ha lite större storlekar på grejerna !
Jag har en ponny på ca 149 cm i mankhöjd som brukar dra storlek cob, men schabraken blir för små, de finns ju bara i storlek ponny. :cry:
Skulle verkligen ha velat haft Mulle som motiv, jag äälskar verkligen Mulle fast jag e snart 27 år... Jag ser verkligen min ponny i Mulle.

Hejsan min islänning och jag vill också ha L-F grejer! då han har full på det mesta och han behöver inga tecken men schabrak och grimmor,.. Men mitt islandsföl kunde ha shettis-ponny i alla fall;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka