Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Nej det får du inte göra, blir dyrt om du blir påkommen och anmäld. Copyright är Copyright.
Men du får göra det om du har tillstånd av upphovsmannen/-kvinnan, och har dennes namn/intialer.

Misstänkte att det kunde vara något sådant. Nu är ju mina artistiska talanger totalt obefintliga så jag skulle inte klarat att göra det iallafall men jag har ju en sykunnig svärmor......

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

*KL*

*pustar ut*

Det är alltså inte bara jag som inte kan slänga MinHäst-tidningarna? Vilken tur!!! Har blivit så mobbad här hemma av icke-hästintresserade att jag sparar de gamla luslästa tidningarna :D

Jag har inga MIn Häst kvar tyvärr men det har hänt att jag åkt upp till ridskolan och satt mig i fikarummet bara för att läsa.....

Är det inga fler som är på och köpa Lena grejer? Jag kan seriöst spåna fram om vi inte kan producera fram en "vuxen kollektion".
Ffa. på schabrak. Kanske blir en smula dyrare en hööks dock.. blir ju lite dyrare eftersom schabrak ska köpas in, sedan skickas för brodyr i så fall och så får vi köpa bilder av Lena. Men är någon intresserad?? vore ju kul och testa i alla fall :)

Jag är på :bump: skulle gärna köpa "Lena-saker". Min lille häst kan ju ha cob men ändå. :laugh:

jag vill ha LF westernmotiv på typ täcken o kanske fleecelindor ev på pad/filt oxå.
finns inte så mycket annat där det syns i westernutrustningen...

*KL*

*pustar ut*

Det är alltså inte bara jag som inte kan slänga MinHäst-tidningarna? Vilken tur!!! Har blivit så mobbad här hemma av icke-hästintresserade att jag sparar de gamla luslästa tidningarna :D

men varför kan inte vi får behålla o fortsätta läsa Min Häst när karlar högt upp i åldern läser Kalle Anka o andra serieblaskor... det är väl inte mer rätt än Min Häst, eller?

Jag går mot strömmen....slå mig inte:o
Jag och dottern skrattade nästan på oss när vi såg den stora bruna i rött ponnypynt...huga
Jag har minishettisar och dom är de absolut enda som jag kan pynta i Mulleprylar....INTE stora hästar...ger det inte en liten tankeställare när inte grejorna finns i stor stolek ...hmm.
Mulle är väldigt ponnysöt men bara på ponny....låt de stora växa ur sparkdräkten....slå mig inte:crazy:

Har också blivit diskriminerad av hööks! :mad:
Skulle köpa deras jättefina döskallereflexer, åkte till affären, hur glad som helst, och så fanns de inte där.
Frågade personalen, som sa (det hade gått MAX en vecka efter att reklambladet kommit ut) att reflexerna var slut.
Ingen visste när/om de skulle komma in igen och det gick inte att beställa eller boka.

Nu mejlade jag dem och de tänker inte ta in dem igen! :(

Skulle btw också vilja ha fina Lena furberg grejer, kanske i grått och brunt också! (min ponny drar full i träns och 135 i täcken, så det funkar ju, men schabrak o liknande blir för små) :)

Jag är med!! Älskar LFs bilder och serier!! :love:

Men man kan ju göra vackra broderier!! Allt är inte Mulle som glimmar...!;)

Men man kan ju göra vackra broderier!! Allt är inte Mulle som glimmar...!;)

Jaa! Kan du inte övertala hööks att göra fina enhörningar, vackra svarta araber, hopphästar och sånt på schabraken?

Jag vet minst en som skulle köpa :angel:

Jaa! Kan du inte övertala hööks att göra fina enhörningar, vackra svarta araber, hopphästar och sånt på schabraken?

Jag vet minst en som skulle köpa :angel:

Mulle är underbart söt... men jag älskar Lenas drömska hästar som ser ut som tagna ur sagovärlden. Vackra huvuden, underbara manar, långa tjocka svansar.... Mumma!

Det är sådant jag vill ha, dressyr, hopp, galopp. Just den som är på ponnyressyrschabraket är nästan en kopia av min pålle. Just den vill jag ha.

Iden att köpa brodyren på tyg och kunna sy på själv gör att jag nog kommer köpa oavsett om det passar eller ej och sätta på ett annat schabrak. Jag SKA ha den på min pålle.

Jag spånar vidare på vad man får göra själv osv.
Om jag köper säg ett täcke från Hööks, klipper ut den broderade hästen och sedan applicerar den på ett eget schabrak, bryter jag mot någon upphovsrätt då?

Jag spånar vidare på vad man får göra själv osv.
Om jag köper säg ett täcke från Hööks, klipper ut den broderade hästen och sedan applicerar den på ett eget schabrak, bryter jag mot någon upphovsrätt då?

Det gör inte mej nåt i alla fall! Tror det är okej!

*kl*

Måste bara få visa vilka fina broderier jag fått från en annan här på Buke.

palle himself
25701510.jpg

Detta broderi har jag på baksidan av en av mina jeansskjortor
25701666.jpg

Har både en höger och en vänster som ska sys fast på ett par benlindor eller ett schabrak...
25701509.jpg

Så visst vore det toppen med lösa broderier som man själv kan sy dit var helst man själv väljer :banana::banana::banana:

Jag vill också ha större utrustning med LF motiv!!
Gärna i brunt!

*kl*

Skulle vilja ha schabrak med mer seriösa (:angel:) broderier, alltså inte söta ponnyer (eller Mulleliknandeponnyer). I fler färger också, inte bara rosa o ljusblått.
Välkommet vore även träns i någon sorts kombi mellan cob o full... cob på sidostycken o käkrem, men full på pannband o nosgrimma :idea:

Hur stora är schabraken i ponnystorlek på hööks? "min" häst har massor med schabrak i storlek ponny, en del är större än vissa i full :eek:

Vad fina! Är dom handbroderade eller med symaskin??

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka