Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Vill också skriva på! :bump:
Har visserligen islandshäst så vi kan ju oftast använda hästgrejerna, men allt annat då!
Lakan i snorgrönt bara :( kunde det inte funnits i vitt eller nått med tryck? Då hade jag köpt upp hela lagret.. Skulle också kunna tänka mig lite ridkläder med LF-brodyr. :love:

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Vill oxå ha! Satt faktiskt och funderade över varför det bara fanns till ponny. Har en vacker Lena Furberg teckning inramad på väggen och skulle gärna ha mer grejor i stallet, bara inte rosa

Fyller 30 iår, :D
Lyckades för något år sedan få tag på ett LF schabrak, tror faktiskt det är i cobstorlek.
Lockade fram en hel del skratt från både tränaren & åskådare när jag red A/R Clinic för C.B, det är min stackars kallblodstravare som fyller 21 iår som fått äran att bära shabraket.

Mer LF motiv åt oss äldre utan ponny :bump::banana:
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_29/10570000-10579999/500x375/10573754.jpg

/Spirit som fortfarande läser mulle serierna :angel:

Senast ändrad:

Jag vill också ha!!!!

Tänk vad gullig med en snobbig dressyrkuse med knoppar o dyl på dressyrschabraket och en galen hopphäst med fladdrande man på hoppshabraken!

Det finns hur många sorters som helst som man skulle kunna ha!

Jag vill bara säga till dig Lena att du är fantastisk! Jag undrar hur många hästälskares hjärtan du har berört! Dina bilder är fanatastiska! Jag älskade dina serier om Gullviva, mina fjordingar, Pajazzo, Dreamweawer och Lejonhjärta! Å den där serien om den bruna hopphästen som inte ville leva när han inte fick vara hopphäst mer. Favoriten av dem alla är Svarte Björn, som jag har lipat till den serien och jag skulle nog göra det även idag om jag fick tag på den serien! Svarte Björn påminner mig så mycket om min Walther!

Tusen tack till dig!

Kram Annie och Walle

ÅÅåh! Jag skulle smälta ihop till en liten pöl av lycka om det kom grejor i stl full!!

Jag röstar på Lila och Guld:love: som grundfärger!

Sen ett önskemål om motiv: Enhörningar:love::love::love:

I så fall önskar jag andra färger än ljusblått och rosa (t ex klarblått, citrongul, grön, mörkröd)

Citrongul!!! :love: Fasen, nu skapade du en ny obsession - jag har aldrig tänkt på det tidigare, men JÄKLAR vad snygg min rödfux till medryttarpålle skulle vara i citrongult!

Damn... han har redan alldeles för många matchande set och jag har inte råd att köpa ännu mer... men åh, citrongult... :d :love: :angel:

För övrigt vill jag också ansluta mig till Lenas fanclub som önskar LF-prylar även i större storlekar. Disneyschabraken finns ju i Full, så det finns ju uppenbarligen en marknad för "gulliga" saker även till storhästar. Hööks missar en stor målgrupp!

Och bara för det: såhär söt var fd halvfoderhästen i ljusblått Looney Toons-schabrak samt klarblått Nalle Puh-schabrak (ignorera fläskklumpen på hans rygg):

paleloon.jpg

palepooh.jpg

kl

Vi måste helt enkelt bilda en PAKT!!
Varje gång vi är inne i en Hööksbutik (eller ringer kundtjänst) så tar vi någon av L.F varorna och går fram och frågar "har ni de här i strl full?". Om vi frågar tillräckligt många gånger så måste det ju leda någonstans.

Tänk dessutom vad kul när man står och kollar på något och man hör någon ställa frågan, då vet man att det är en medsyster från buke..........

Helt klart kan vi göra det, har jag redan gjort någon gång, bara det att jag har över 40 mil enkel väg till hööks, så det är nog inte mina påtryckningar som kommer göra susen, men alla bäckar små!

Nej du är inte ensam vill också ha med LF brodyr,men som läget är nu får jag nöja mej med att köpa dom till min dottet.:mad:

Du är inte ensam!Jag ÄLSKAR också Lena Furberg,är också uppvuxen med hennes serier o knäppa humor o skulel faktiskt nästan kunan döda för hästsaker med LF teckningar på.
nu har jag sådan tur att jag fått låna en liten häst som drar 135 itäcke o ni kn ju tänka er,jag ska FROSSA i LF saker om de passar.
tycker de kudn etryckas upp som separata tygdekaler som vi nördar o fans kan sätta på våra egna saker.

Jag är iof inte å glad i att ha "ponnysaker" på min häst, men ett litet förslag ör er som gillar det: skapa en namninsamling på namninsamling.se och skicka till H**ks när ni har tillräckligt med namn. De blir säkert bara glada över att få respons på sin katalog!

Jag skriver på listan.

Kanske inte skulle köpa just Mulle-kollektionen. Men grimmorna med text fram typ hooligan, superstar m.m. vill jag ha. Jag har gått och suktat efter grimmorna varvat med att banna hööks.

tycker de kudn etryckas upp som separata tygdekaler som vi nördar o fans kan sätta på våra egna saker.

Det där är faktiskt en riktigt, riktigt bra idé! Eftersom många vill ha specifika färger som äppelgrön, citrongul etc som jag förstår är "svåra" färger för Hööks att sälja i full-storlekar (speciellt med söta tryck på, marknaden är nog inte jättejättestor trots allt?) så är ju tygdekaler att sy eller stryka fast hur smart som helst. Då kan man köpa sitt eget schabrak, täcke eller vad man nu vill ha i just den färg man själv vill och då det perfekt för just sin egen häst :love:

Själv är jag ju nästan en ponnyunge ;) Men min häst klarar inte mindre än full på grimmor och träns, och har 145 i täcke! Varje gång katalogen kommer sitter jag och drömmer om en liten ponny i de där söta sakerna, eller kanske min häst i miniformat? :p Jag är helt på detta! :D

MrsQ: Vi får mailbomba dom. De bara måste släppa detta i storlekar för oss med stora hästar. Jag kan nästan lova att det blir storsäljare. Tror inte ponnyfolket idag lärt sig uppskatta Lenas teckningar så den försäljning som blir till ponny vågar jag sätta pengar på kommer vara ponnymorsor som köper till sina ungar.

Men vi vuxna vill också ha!

Det skulle nog blil en storsäljare, särskilt om de inte bara säljs i "ponnyfärger" såsom rosa.

Heja! Jag är med! Klart vi vill ha finfina schabrak till de stora oxå!

Hej Lena! ( & Mulle :D )
Åh, du måste tjata på Hööks för allas vår skull som älskar dina hästar!!!:)
Jag skulle vilja ha shabrak, fleecetäcke mm i vinrött med en rödbrun häst (som min:D) med knoppad man som går lite dressyr eller hoppar!:d:love:
Har sett en ponny på shabrak i hööksbutik med knoppad man som var så söt! Men i storlek ponny såklart....

Vill ha!!!! :bump::bump:

;)

Jag skriver också på listan! :bump:

(Har iofs en häst som inte kan ha större än cob och 135 cm, men man vet ju aldrig vad man råkar på för hästar i framtiden. :D)

Min pålle har 135 och cob i grimmor osv, men i schabrak har vi ju full, så om det görs nya grejer kan dom väl vara från cob/135 & uppåt? :)
(finns ju inte så mkt i cob osv nu, och då mest i rosa osv)

:bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka