Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Jag skulle också bli superglad om det fanns i större storlekar!
Och i lite andra färger än babyrosa och babyblått. :crazy:

Förresten så är väl de schabraken dessutom i allround? Jag vill ha ett renodlat dressyr med Mulle eller nån på ju! :D

Nejdå, det finns dressyr med.

Åh herre gud. Mulle. Jag blir ruinerad om det kommer en Mulle kollektion. Det är bara att hoppas på att det här storjobbet jag blev uppringd om idag verkligen blir av. Då jäklar kommer det shoppas L.F. prylar.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Jag känner mig diskriminerad åt andra hållet ;)
Har en ponny, och det enda som finns i hennes storlek är snuttegulliga mulle-brodyrer eller rosa/ljusblå. Det är så jag blir tokig!
Hon passar inte alls i rosa, jag är inget stort fan av ljusblått.
Jag vill ha saker i stark lila, brunt (på textilier och benskydd, inte läder) och svart (men inte på schabrak).
Saker i stark lila finns typ ingenstans, de enda färgerna som är inne nu är just ljusblå och rosa.
Och tränsen till ponny har lika breda remmar som till stor häst, vilket resulterar att hela ponnyhuvudet försvinner under allt läder. Bläää

så, nu har jag gnällt av mig för idag :D

*kl*

Mitt råd är att ni skaffar ponny istället :D

Nä, själv gillar jag inte hööks ponnygrejjer. Ok om de funnits i babyblå och råsa OCH svart, men nu finns bara mesfärgerna. Fast min valack är söt i sina råsa boots iofs...

Mamma däremot blev kär i ett fleecetäcke med små knubbiga Lena-ponnyer på, riktigt gulligt var det. Tom jag kunde tänka mig att köpa det :)

Men hallå. Jag tog en snabbtitt och övriga schabrak finns ju i ponny storlekar.

Vad då du diskriminerad? :angel:

Åhh vill oxå ha men hästen drar full/xfull och 155 i täcken så det är ganska kört. Men hade det funnits i rätt stl hade jag självklart haft massor av det.
Älskar hennes hästar :-)

*kl*

Jag lider med alla ponnyer som spökas ut i "gulligull"; glitter och bebisfärger i kombination :crazy: :devil:

Hahaaaa, vad roligt!! Jag tror jag ska skicka den här länken till Hööks så får vi höra vad dom säger!
Tack för alla komplimanger, jag blir alldeles ... jätteglad!
Det var längesen jag gjorde nåt nytt åt Hööks nu, kanske dom borde be mig göra NYA bilder (blink blink!), kanske nån annan stil, eller?? Vad önskar ni er??
Hälsar Lena och Mulle!
PS! Mulle får bara Min Häst använda, vi har avtal nämligen! DS.

Jag vill också ha LF-grejer i större storlekar och snygga färger! :bump:

jag vill ha hoppshabrak :D å cerise rosa e fett less på gulligullandet limegrönt e oxå najs mer skrikförger å inte grisrosa på ponnier :D

Ojojoj..önskelista :D

Färger: äpplegrönt, svart, brunt, beige, klarrött.
Motiv: Silverpilen, enhörning/-ar, Pegasus (:love:), hästar, ett shabrak med en travare...
Storlekar: Cob, Full, X-Full.
Saker: Grimmor med/utan ludd, shabrak (dressyr, allround, hopp), ridtäcke/ländtäcke, om det är möjligt en westernpad för oss som inte har engelsk sadel.. :d

Kan säkert komma på mera :bump:

Hälsningar Louise & Honey

Men då, jag hade mer än gärna köpt en Mulle-pad! Har fått höra ett antal gånger att min fjord/island både ser ut och beter sig som Mulle. Hade ju varit läcker med en matchande pad :D

Och hörrni, det är inte bara att det bara är små storlekar. Finns det något till western vavavava? Hade som sagt grymt gärna köpt en Mulle-pad till westernsadel.

Vill börja med att säga att detta är halvt skämtsamt halvt allvarligt.

I nya katalogen finns en hel del grejer med Lena Furberg hästar i brodyren. Självklart är dessa bara för ponny.

Jag, 40+ med stor häst, läste Min Häst från första numret och ÄLSKAR Lena Furbergs teckningar. Jag vågar lova att jag inte är den enda vuxna personen som läst serierna, dyrkat teckningarna och står här och glatt skulle köpt schabrak, fleece täcken, skrittäcken etc med LF brodyr.

Problemet är att min häst drar Full på grimmor och inte Cob (som är det största), han drar 145 - 155 i täcken och där finns max 135. Ponny på schabraken och inte full.

Jag känner mig helt och totalt åldersdiskriminerad av dom.:devil:

Funderar på att dra igång ett upprop med underskrifter att H**ks skall släppa dylika varor i storlekar som passar större hästar.

Är jag ensam om att känna mig diskriminerad?

Näe du är verkligen inte ensam :love: Jag skulle med glädje köpa med LF brodyr om det fanns i full och större täcken (fast helst andra färger är ljusblått och rosa)! Min häst är som Mulle nästan så det skulle verkligen passa honom, hihi ;)

Har förvisso en ponny som passar i nuvarande storlekar men har faktiskt tänkt tanken och letat efter shabrak med dina motiv som passar 16 och 17 tums sadlar.

Min önskan :bow:

Och hörrni, det är inte bara att det bara är små storlekar. Finns det något till western vavavava? Hade som sagt grymt gärna köpt en Mulle-pad till westernsadel.

Amen! Hööks westernutbud är minimalt i övrigt, det är vi så vana vid så så så, men kom igen nu :bump:

Snälla snälla snälla..en westernpad med cutback-skärning *bedjande* :love:

Hahaaaa, vad roligt!! Jag tror jag ska skicka den här länken till Hööks så får vi höra vad dom säger!
Tack för alla komplimanger, jag blir alldeles ... jätteglad!
Det var längesen jag gjorde nåt nytt åt Hööks nu, kanske dom borde be mig göra NYA bilder (blink blink!), kanske nån annan stil, eller?? Vad önskar ni er??
Hälsar Lena och Mulle!
PS! Mulle får bara Min Häst använda, vi har avtal nämligen! DS.

Hjälp jag tror jag tappade andan lite nu! :bow::bow::bow: Du är lite av en idol, jag bara ääälskar Mulle och dina "Mullehästar"! :love:

Hoppas verkligen du får göra en "vuxenkollektion" för Hööks. I så fall önskar jag andra färger än ljusblått och rosa (t ex klarblått, citrongul, grön, mörkröd) med figurer som matchar schabrak (dressyrekigage på dressyrschabrak och att man kan välja mellan hopp eller skogsekipage på allroundschabrak). Skulle man byta motiven som finns på täckena idag är mitt förslag hästar som busar i hagen alt en "tävlingsfixad" häst (vilket iofs är väldigt likt det som finns idag).

Hälsa Mulle ;)

Håler med till tusen, tänk på oss "barn" (Jag är 17 XD) som rider stor häst, jag skulle lätt vilja köpa hela serier till min häst i rosa :D

*KL

Risken är ganska stor att jag hade köpt på mig en del om grejerna fanns i fler färger. Jag har ju faktiskt ponny, så passar gör de ju. Men ponnypojken ser så väldigt feminim ut i rosa eller babyblått (dessutom tycker jag att rosa är en gräslig färg)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka