Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Ha, då kan jag stållt skryta med att jag äger ett mingrönt LF schabrak i stl FULL. :grin:Det fanns när dom presis började med motiven av LF. Har på pekat det för h**ks att det nog fanns flera som är intresserade ut av LF för sörre. men dom svarar bara med ett vi skall vidar befodra det till inköpsavdelningen. Så jag är också med att sriva på för STÖRRE grejjer med LF på. Men mej gör det inget om det är ljusrosa o baby blå bara det finns upp till 165.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Jag röstar för lite "vuxnare" färger, så som SVART och vitt. Kanske även marinblått, vore inte så dumt. Jag fullkomligt älskar det blå dressyrschabraket de har just nu...^^

:eek: nääähä?
Är det borta imorn så kika inte hos mig *host* :angel: :D

Kom på en till sak idag - vill ha ett svart sadelöverdrag med LF-motiv, och ett skogsgrönt ridtäcke i storlek FULL.

Jag röstar FÖR Lena Furberg-saker för stora hästar! Gärna i marinblått och rött :D Pållens färger :angel:

Jag är med
*vinkar*
Älskar den äppelgröna färgen, tkr det är supertråkigt att den inte finns på alla grejerna + ngt seriösare färger skulle oxå vara uppskattat! :D

Jag har ett ljusblått schabrak med en furberg-ponny på i storlek full! Använder det bara som reserv schabrak dock :angel:

Jag vill oxå ha mer färger till storhäst sortimentet =D=D

*kl*

Lite sent ute nu kanske :eek: Men JAG ÄR PÅ!!

Blev så besviken när jag fick katalogen för några månader o såg att allt bara fanns i små storlekar. Min ardennerkorsning hälsar till hööks att hon jättegärna vill ha ett rosa fleecetäcke med lf teckning på :D o matchande grejjor till detta :)

F.Ö så tycker jag att d flesta grejerna i full/xfull e ganska tråkiga nu för tiden :/

Jag håller med er andra :) Jag är ändå bara 14 år men rider en häst som har storlek cob/full och en som har cob. Jag skulle gärna kunna ha rosa på ena pållen faktiskt! :) Hon är skimmel och passar i alla färger. Varje gång jag kollar i tidningen så tänker ja; åå synd att inte benskydden fanns i störestorlek.. Ååå synd att inte schbraken finns i större storlek. Och åå vad synd att inte tränsen finns i större storlek! :crazy: :d Men jag håller också med att det borde finnas LF saker i mer "vuxnafärger" Jag vill gärna ha det i marinblått/rött, vinrött, vanlig röd, äppel grön, grå mm :D

Tyvärr inte i min prisklass bara...

Nu puttar jag för jag vill också ha massa LF grejjor!!!

Dottern prenumererar på Min häst men jag kan ärligt säga att jag är den som slänger mig först på tidningen innan henne:o
Har oxå läst sen jag va liten och bara älskar Mulle och Lena Furbergs serier.

Håller med att det borde finnas mer Furberg motiv på större storlekar,men kanske inte just bara rosa och himmelsblå. Även på andra färger:)

Jag blir så j*vla förbannad! :devil:

Jag menar, varför skulle bara ponnisar få ha saker i rosa/ljusblått med LF brodyrer? :eek:
Själv har jag ett skitsött halvblodssto som sköthäst och hon passar hur bra som helst i rosa men det finns knappt nåt sortiment inom det området för en häst med storlek X-Large i grimma..

Nä, nu tycker jag vi protesterar och skickar in denna lista! :D

Men man kan ju göra vackra broderier!! Allt är inte Mulle som glimmar...!;)

PRECIS!!! :banana::banana::banana:

Tänk ett dressyrschabrak med en vacker islandhäst med fladdrande man... *drömmer*

Och "vuxenfärger" som mörkblått, rött, svart...

Jag vill också ha!!!!

Tänk vad gullig med en snobbig dressyrkuse med knoppar o dyl på dressyrschabraket och en galen hopphäst med fladdrande man på hoppshabraken!

Det finns hur många sorters som helst som man skulle kunna ha!

Jag vill bara säga till dig Lena att du är fantastisk! Jag undrar hur många hästälskares hjärtan du har berört! Dina bilder är fanatastiska! Jag älskade dina serier om Gullviva, mina fjordingar, Pajazzo, Dreamweawer och Lejonhjärta! Å den där serien om den bruna hopphästen som inte ville leva när han inte fick vara hopphäst mer. Favoriten av dem alla är Svarte Björn, som jag har lipat till den serien och jag skulle nog göra det även idag om jag fick tag på den serien! Svarte Björn påminner mig så mycket om min Walther!

Tusen tack till dig!

Kram Annie och Walle

Åh den om hopphästen är bäst! :`) Sen är Gullviva, Svarte Björn och den blinda hästen som aldrig innan känt regn så underbara! :)

*KL*

Ni har väl sett att det har kommit in REGNTÄCKE med LF-häst på i storlekar upp till 135 ! ! !

Visserligen bara i en färg, grönt ;-/, men ändå....

JAg såg det, och insåg bistert att även om jag skulle försöka trycka in pålle i det, behöver han ett 145 :cry:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka