Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

hmm, tänkte bara höra: hur går det?:bump:
den här tråden har varit aktiv sen 2009 och fortfarande inge nya schabrak??:grin:

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Fast just igår började ju tråden uppdateras av Lena Furberg, som vill ha tips om motiv, eftersom schabrak i större storlekar SKA börja tillverkas!

jasså. ja det tog ju sin lilla tid..........

svart.JPG

denna gillar jag iaf :)

Du har en bild som jag vill ha på ett schabrak, och skulle ge vad som helst för att få se ett sånt! Den passar mig och min älskade häst alldeles alldeles förträffligt!!
Det är den bilden som travar och ryttaren skumpar i luften och hängeri tyglarna :D Så otroligt cool :)

Jag tror att fler än jag skulle köpa ett sånt schabrak :rofl:

:bump: Jag är på!! (kommer inte ihåg just den dock)
Och lite smalare större hästar också, inte bara ponnier. :D

Mulle som föl och hans mamma - tidlöst och passar både stora och små :love:

Minns en bild av en vit "ängelhäst", alltså ej pegasus eller enhörning, man såg huvud - hals- och sen frösvann resten ut i "dimma".... :love:

Älskar ALLA dina motiv :love:

Islandshäst i tölt och pass :love:
Det hade varit en dröm att ha allt på täcke,schabrak och grimmor till min vackra islänning :d
Men alla dina häst motiv är så otrolig vackra speciellt sagohästarna :d
Sägor som dom andra i lite mer "vuxen" färger på sakerna ;)
Tycker inte min valack funkar i rosa å babyblått :o
HÅLLER TUMMAR Å TÅR ATT D KOMMER EN "VUXEN" KOLLEKTION :love: :bow:

Men jag vill också ha rosa och ljusblått då det är mina stora hästars färger ju :love:

*KL*

Var inne på h**ks hemsida idag, och kan nämna att det kommit upp rött schabrak med Lena Furberg brodyr, i storlek ponny OCH full:O

Enhörningar o sagohästar!!! :love:
Dressyrekipage me knoppar o hela köret.
Hoppekipage.
skogsekipage.
och en sån där ryttaren hänger efter i tyglarna.
bockande, stegrande (gärna två mot varandra) osv. i hagar.....

återkommer med mer ;)

Åhhh va underbart!!!! :bump::bow::bump::bow:

jag önskar lite sagohäst- alá PRE i levade- piaff, stegringar, caprioler..
22364_320076244433_582504433_4532272_2803461_n.jpg

eller sittande ponny, har du inte massa såna bilder?
28482_434520049433_582504433_5658481_4419584_n.jpg

helst vill jag ha shabrak med den apelkastade skimmeln som är på de nya lattemuggarna (som vi självklart köpt)
930540_01.jpg

den är ju nästan lik min lilla spanjor :angel:
http://joizmeds.mittspejs.se/P2611371

och den andra muggen är ju ännu mer lik min lilla ponny
http://joizmeds.mittspejs.se/P2077458#body

förövrigt självklart med LF-motiv
http://joizmeds.mittspejs.se/P2077455#body

Annars önskar jag i fullstorlek, förutom det jag skrev lite "halvseriösa" hopp och dressyr. dedär biderna när mulle- annan ponny hoppar helikoptersprång över hindrena. kanske att ngn med en tvärnitande ponny skulle gå hem ;P.

*knapplånar migsjälv*

tillbaka till tråden.. har man små sadlar kan man nästan få på dressyrponnyshabraken.
och unghästen fick på sig den rosa och den dressyrhästen som är på den passar ju till storhästar. kanske en svart knoppad häst, men ja i 2dressyrrörelse :love:
18364_333582744433_582504433_4587202_6633554_n.jpg

spanjoren blev snygg i ländtäcket (han är kort i ryggen så 135 gick på) dock kom ju självklart den grårosa kollektionen strax därpå *suck* sparar så vi kan köpa hela den serien...
http://joizmeds.mittspejs.se/P2525168

den röda mössan/shabraket som fanns i full köpte vi direkt.. ochsåhär snyggt var det på terrängbanan
http://joizmeds.mittspejs.se/P2237810

ponnyn matchar med det babyblå
http://joizmeds.mittspejs.se/P2237809

Senast ändrad:

ja, jag såg det också..
jag vill gärna ha ett i dressyrmodell!

färg jag skulle vlja ha är ljusgult eller gult tror jag :-) det är lite udda iaf

Riktigt lysande gult vore snygg...

Hoppas färgen på schabraket verkligen lever upp till den färg det står på nätet att den ska ha... Och det är INTE röd... Utan CERISE ! ! ! :love: :love: :love:

Ja för tusan, gult skriver jag under på! Har gula lindor som medryttarpållen är skitsnygg i, men har inte lyckats hitta något fint matchande schabrak ännu. Ett gult LF-schabrak vore som att vinna på lotto. :laugh:

KL

Vad är det för fel på de klassiska färgerna? Marinblått, beige, benvit, röd, vinröd osv. Rosa och gult kan ju vara fräckt nån enstaka gång men i längen, tacky...

Säger detsamma! :laugh:

Ge mig svarta, marinblå, olivgröna & vita schabrak! :love::d

Hur länge räknar du "i längden" ? ? ?

Jag har haft ROSA och KNALLGULA plus andra knalliga färger sen 60-talet... :love:

Så därför undrar jag vad du menar med att dom färgerna inte skulle hålla i längden ? ? ?

Jag tror att hon menar att det blir väldigt tacky och osmakligt om man rider runt med dom färgerna jämt.

Jag själv skulle då aldrig välja gult (annat än på reflexer ;)) och tycker att det är apfult! Tack vet ja creme & vaniljgult! :love::d

Men rosa (dock inte neon) är underbart, på en svart eller skimmel vill säga, jag som har en fuxa vill inte ha det! :laugh:

Nej, jag gillar klassiska snygga färger som funkar jämt! Ungefär som Kronprinsessans bröllop! :love:

Jag tror att hon menar att det blir väldigt tacky och osmakligt om man rider runt med dom färgerna jämt.

Jag själv skulle då aldrig välja gult (annat än på reflexer ;)) och tycker att det är apfult! Tack vet ja creme & vaniljgult! :love::d

Men rosa (dock inte neon) är underbart, på en svart eller skimmel vill säga, jag som har en fuxa vill inte ha det! :laugh:

Nej, jag gillar klassiska snygga färger som funkar jämt! Ungefär som Kronprinsessans bröllop! :love:

Ungefär så ja :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka