Jag har inte höga krav på partner men......

@monster1 Men värst vad du tjatar på om Alexander Skarsgård. Det är inte honom jag diskuterar utan synen på folk som tränar.

Jag förstår vad du menar men jag ville ha sagt att alla vältränade människor inte är som du beskriver. I övrigt tror jag vi talar om varandra.
För att det var det som var definitionen av vältränad för @Hero och det som jag svarade på att jag inte var så intresserad av att dejta.

Jag är gift med den snyggaste och trevligaste man jag nånsin stött på, så jag är nöjd. Skarpa drag, tweedkostym och jäkligt charmig och smart.
Jag gillar folk med åsikter och intressen.

Jag är även svag för välklädda feminina män, dock inte en sådan jag gifte mig med då dessa tenderar att vara homosexuella. Jag blir kär ändå.

Doktorn:D? Vem är det?:D
doctor-who-and-donna-christmas-special.jpg

Doctor Who :)

Jag har en storebror som såg ut ungefär som Skarsgård, från 16-35. Åt hela jäkla tiden och tränade resten när han inte jobbade. Sjukt trist. har även gott om folk på jobbet om tränar mycket och de pratar bara träning hela tiden. Sen upplever jag tillskillnad från andra intressen att de som håller på med träning gärna vill "frälsa en". Det är en livsstil snarare än en hobby.
Det är faktiskt inte min erfarenhet alls, då många unga på mitt jobb är extremt vältränade och en del tävlar på elitidrottsnivå. De är väldigt intresserade av att prata om annat faktiskt. Jag upplever det precis tvärtom mot dig.

Fast alla som tränar på gym hoppar inte över ben och rumpa.
Rich Froning`s kropp går ju att uppnå på gym också? Men jag misstänker att det ligger många års träning och vägning av mat bakom den kroppen.
Varför ifrågasätter du andras preferenser och försöker bortförklara dem? För att du själv tränar på gym? Tråden handlar vad jag förstått om ytliga preferenser gällande potentiell drömpartner, ingen har antytt att du ska försöka uppnå dessa preferenser.

Varför ifrågasätter du andras preferenser och försöker bortförklara dem? För att du själv tränar på gym? Tråden handlar vad jag förstått om ytliga preferenser gällande potentiell drömpartner, ingen har antytt att du ska försöka uppnå dessa preferenser.

Nej, jag ifrågasätter dom inte. Det jag ifrågasatte var vad hon menade med gym kropp. Dvs, att man bara tränar överkroppen. För jag tror den stora andelen tränar hela kroppen.

Nej, jag ifrågasätter dom inte. Det jag ifrågasatte var vad hon menade med gym kropp. Dvs, att man bara tränar överkroppen. För jag tror den stora andelen tränar hela kroppen.
Jag kan inte svara för någon annan, men jag tycker att en kropp som byggs av arbete eller träning för funktion är mer "pleasing to the eye", och jo - det syns.

Det betyder inte att det ena är bättre än det andra, bara att jag personligen tycker att det ser bättre ut.

Jag kan inte svara för någon annan, men jag tycker att en kropp som byggs av arbete eller träning för funktion är mer "pleasing to the eye", och jo - det syns.

Det betyder inte att det ena är bättre än det andra, bara att jag personligen tycker att det ser bättre ut.

Kan du ge mig en jämförelse då? Eller är det bara att den som byggts av arbete har lite mer hull ?

Kan du ge mig en jämförelse då? Eller är det bara att den som byggts av arbete har lite mer hull ?

Det är väl inte så bara? För mig är en person med lika mängd muskler oftast mer attraktiv med lite mer hull än med lite mindre. Det ger ju en skillnad i utseendet, det kan man inte förneka.

Nej, jag tänker inte ge någon jämförelse, för jag är så förbannat trött på ditt eviga tjat om hull.

Ok, en snabb googling "Worker Body". Fick upp följande som såg någorlunda normal ut. Hur tusan kan du se om den kroppen är byggd på ett gym eller via arbete förutom hjälmen och hammaren? Jag ser typ ut så :D
full-body-shot-construction-worker-isolated-hard-hat-hammer-white-36243159.jpg

Jag tycker att preferenserna börjar bli lite väl analytiska för att höra hemma i en fantasitråd. Jisses liksom, släpp det! Slank, kurvig, muskulös, gym, vältränad.... jag tycker generellt det är rätt lätt att läsa ungefär vad det är folk menar, och om inte? Vad spelar det för roll?
Det är en lekfull tråd! Jag tror de flesta är mycket medvetna om det när de beskriver sin drömpartner. ^_^

Jag tycker att preferenserna börjar bli lite väl analytiska för att höra hemma i en fantasitråd. Jisses liksom, släpp det! Slank, kurvig, muskulös, gym, vältränad.... jag tycker generellt det är rätt lätt att läsa ungefär vad det är folk menar, och om inte? Vad spelar det för roll?
Det är en lekfull tråd! Jag tror de flesta är mycket medvetna om det när de beskriver sin drömpartner. ^_^

Nyfikenhet och en undran om varför det spelar roll om kroppen är byggd på ett gym eller genom arbete.

Jag kan givetvis inte lägga ut bilder på folk jag känner irl, och googlar jag får jag bara upp bilder på biffiga killar.

Min intryck är att det handlar om mer strömlinjeformade muskler istället för tjocka och "bulliga" muskler.

Jag kan givetvis inte lägga ut bilder på folk jag känner irl, och googlar jag får jag bara upp bilder på biffiga killar.

Min intryck är att det handlar om mer strömlinjeformade muskler istället för tjocka och "bulliga" muskler.

Men är det verkligen sant ? Jag ser alla möjliga kroppstyper på gymmen.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 201
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar