Jag blir så glad !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Glamoroza ox

Trådstartare
När min lilla 3½ åriga docka plötsligt säger - Mamma, du är vacker!
Och såklart :rofl: full i skratt när man samtidigt råkar titta sig i spegeln & ser att håret är lite flott & man ser allmänt risig ut just då!

Sv: Jag blir så glad !

Ibland är de helt otroliga på att hitta rätt kommentar! En dagiskompis till Elin utbrast när hennes mamma kom strax efter mig vid en hämtning "titta nu kommer min vackra mamma" Något sånt skulle jag oxå vilja höra när jag kommer... Elin brukar mest säga att jag är söt... ;)

Sv: Jag blir så glad !

Finns inga mer ärliga än ens egna barn tycker jag :rofl:
Min 3-åring påpekar också för mig när jag är fin, men också säger hon till när hon tycker att jag har fula kläder, "men mamma, det kan du inte ha" :banana: Så härliga!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 860
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 365
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30