Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta.. det kanske var lite okänsligt att börja skämta om roliga bilder jag fick upp i huvudet..Jag ska snart åka och handla.. I kyldisken kommer jag nog numera tänka på denna tråden...
Helt lugnt för min del!Ursäkta.. det kanske var lite okänsligt att börja skämta om roliga bilder jag fick upp i huvudet..
Idomin
Säkert det oxå, men faktum är att filmjölk är det som hjälpt bäst. Rulla en tampong i filen (lagom på ett litet fat) och snabbt in. Upprepa några gånger om dagen och upprepa flera dagar och sen är det borta.Apropå yoghurt så var jag desperat och smorde med fil. Asså det blev lite uthärdligare för en stund. Men tror det mest var för att filen var kylskåpskall..det höll ju inte i sig så länge direkt
Idomin
Haha nä, nåt sånt orakel vill jag inte bli .
Ja! Alltså klådan kommer ju tillbaka efter en stund men då smetar jag på mer bara. SÅ jävla skönt med nåt som lindrar .Vad bra att det hjälpte! Visst är det super?
(Mvh DEN MED BÄSTA TIPSET )
När det kliade vansinnigt i mitt undeliv var det svamp. Kan varmt rekommendera Pevaryl, finns både som tablett man stoppar upp och som kräm, när jag köpt har jag fått både och det har hjälpt mig.Tänkte skaffa anonymt nick men blir GALEN snart så orkar inte.
Det kliar i mitt underliv så jag blir vansinnig! Började på julafton (tack för det) och ger sig inte. Jag har inte särskilt mycket flytningar, det luktar ingenting men är rött och irriterat och kliar till förbannelse. Har aldrig haft svamp.
Har nu självbehandlat med olivolja men skiten försvinner inte. Vad gör jag? Gyn har inga tider förrän vecka 2 och 1177 säger bara "boka tid hos gyn" och ger inga ytterligare råd.
Ska jag behandla mot svamp? Mot nåt annat? Snälla hjälp jag blir galen, snart amputerar jag hela alltet.
Härligt!@Amanda_F Bra att du sa det!
KL
Har haft mitt möte nu med en sympatisk appdoktor. Tog 30 sekunder och hon skrev ut diflucan åt mig. Min kära underbara make är på väg hela vägen in till stan nu (med kollektivtrafik!) för att hämta ut det på Apoteket.