Jodå. Såg läskigt ut men jag slapp iaf att se ut som tvättbjörn haha.Jag vill också minnas att den hjälpte, ja. Men kul att någon mer har erfarenhet av den, ibland har jag undrat om jag drömt för jag har aldrig hört någon annan ens nämna den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå. Såg läskigt ut men jag slapp iaf att se ut som tvättbjörn haha.Jag vill också minnas att den hjälpte, ja. Men kul att någon mer har erfarenhet av den, ibland har jag undrat om jag drömt för jag har aldrig hört någon annan ens nämna den.
Mmmmmmm...... eller hur....Det är värst vad du tycks reta dig på mig. Jag har ju inte ens gett uttryck för någon kunskap i den här tråden. Tvärtom beskrev jag hur jag skulle undvika att be om råd i @niphredil s kläder, och köra mitt eget dumdristiga race i stillhet. Detta var dock ingen rekommendation till andra, vilket jag också skrev.
Är det samma sak som sån där blålila sårsprej som finns i hästsportaffärer?Jag vill också minnas att den hjälpte, ja. Men kul att någon mer har erfarenhet av den, ibland har jag undrat om jag drömt för jag har aldrig hört någon annan ens nämna den.
Visst ja, det har du nog rätt i ... ja, jag TROR att det är samma.Är det samma sak som sån där blålila sårsprej som finns i hästsportaffärer?
I så fall är ju saken biff!
Tack för sympatin @Kattennizze
Oh noes...Jag hittar den inte! Jag måste glömt dem på landet!
Attans! Tack ändå .Jag hittar den inte! Jag måste glömt dem på landet!
Hoppas lindring kan lösas ändå. I värsta fall, häll i dig vlin och ta fram svinton.
Jag blir helt orolig för Niffe nu!Oh noes...
Visst ja, det har du nog rätt i ... ja, jag TROR att det är samma.
Jag tror den finns kvar, vi har sånt på jobb när tanterna fått svamp under brösten Ska jag kolla vad den heter?Jag vill också minnas att den hjälpte, ja. Men kul att någon mer har erfarenhet av den, ibland har jag undrat om jag drömt för jag har aldrig hört någon annan ens nämna den.
Jag med! Har bokat tid med appdoktorn ikväll så förhoppningsvis får jag vettig medicin utskrivet som jag kan hämta ut imorgon.Jag blir helt orolig för Niffe nu!
Jag med! Har bokat tid med appdoktorn ikväll så förhoppningsvis får jag vettig medicin utskrivet som jag kan hämta ut imorgon.
Finns viss risk att jag sätter mig på kaktusen hemma när jag kommer hem från jobbet.
Skjuuuuut mig.
Jag kan tyvärr av olika skäl inte använda tampong. Annars hade jag absolut provat.Det har ju redan sagts, och avfärdats av vissa. Men jag brukar köra på en tampong indränkt i yoghurt och smörja med yoghurt också! Det kan du ju göra tills dess!
Jag kan tyvärr av olika skäl inte använda tampong. Annars hade jag absolut provat.
(Fy vad jag ångrar att jag inte startade tråden anonymt )
Jag hade inte kluddat med kräm utan kört Diflucan eller (billigare) Fluconazol direkt.