Jag blir galen (klåda)

Fast du ber ju inte om ursäkt, du är ju bara otrevlig och tjafsig och fortsätter på samma sätt. Jag har fattat vad du vill säga, du behöver inte fortsätta veva.

Jag blir uppskrämd av det du skriver, säger det till dig och då borde du rimligtvis svara "sorry, menade väl men då släpper jag det spåret". Det är liksom så man gör.
Ja du har rätt. Det var därför jag skrev att jag ber om ursäkt för min första bristfälliga ursäkt :)

Jag kan inte skylla på något annat än att jag lät min irritation över ett annat inlägg gå ut över dig. Du skall givetvis inte behöva lida för att jag blir irriterad över någon annan än dig.

Som jag skrev så var tanken att minska din oro och inte göra den större. Det blev helt fel där. Även om jag menade väl så blev det inte mottaget på det sättet jag hade tänkt. Ber om ursäkt igen.

Jag tyckte först att det lät som om du skulle låta bli att använda salva pga risk för vestibulit. Du hann posta inlägget om att köpa allt på apoteket medan jag skrev mitt inlägg.

hqdefault.jpg
Tja jag baserar inte all min kunskap på ett enda samtal till 1177 i alla fall.

Apropå rotborstar: någon gång i forntiden blev jag penslad med gentianaviolett av en gynekolog. Det skulle hjälpa mot svamp. Jag låg i en gynstol medan hon dränkte in alltihop i starkt mörklila vätska.

När jag sedan skulle klä på mig - med rejäl binda - så såg jag att färgen hade runnit bakåt och formade en stor lila cirkel i rumpan. Jag såg ut som en tvättbjörn :crazy:

När jag kom hem försökte jag gnugga med tvål och vatten, hjälpte inte. Så jag tog - Svinto :angel:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA

Apropå rotborstar: någon gång i forntiden blev jag penslad med gentianaviolett av en gynekolog. Det skulle hjälpa mot svamp. Jag låg i en gynstol medan hon dränkte in alltihop i starkt mörklila vätska.

När jag sedan skulle klä på mig - med rejäl binda - så såg jag att färgen hade runnit bakåt och formade en stor lila cirkel i rumpan. Jag såg ut som en tvättbjörn :crazy:

När jag kom hem försökte jag gnugga med tvål och vatten, hjälpte inte. Så jag tog - Svinto :angel:

Alltså, det är tur att vi är vääääääldigt få på mitt våningsplan just nu, hade vi varit fler hade inte min kvidande, halvkväkta fnissattack gått obemärkt förbi :D

Tja jag baserar inte all min kunskap på ett enda samtal till 1177 i alla fall.
Det är värst vad du tycks reta dig på mig. Jag har ju inte ens gett uttryck för någon kunskap i den här tråden. Tvärtom beskrev jag hur jag skulle undvika att be om råd i @niphredil s kläder, och köra mitt eget dumdristiga race i stillhet. Detta var dock ingen rekommendation till andra, vilket jag också skrev.

Svinto....:crazy:
Svinto är bra till mkt... Hårda fläckar där man behöver gnugga hårt..
Rumpa?...:crazy:

Hur bar du dig åt för att se din rumpa?

Den där lila vätskan är helt topp mot svamphelvetet! Men de finns inte kvar nu vad jag förstår. @niphredil du har min fulla sympati, det finns inget vidrigare, men jag tyckte att när det va som värst så hade jag tajta trosor på mig i stället för luftiga byxor. Inte bra på längre sikt men där du är nu bryr man sig inte ett skit utan bönar bara att det nångång slutar.

Den där lila vätskan är helt topp mot svamphelvetet! Men de finns inte kvar nu vad jag förstår. @niphredil du har min fulla sympati, det finns inget vidrigare, men jag tyckte att när det va som värst så hade jag tajta trosor på mig i stället för luftiga byxor. Inte bra på längre sikt men där du är nu bryr man sig inte ett skit utan bönar bara att det nångång slutar.
Jag vill också minnas att den hjälpte, ja. Men kul att någon mer har erfarenhet av den, ibland har jag undrat om jag drömt för jag har aldrig hört någon annan ens nämna den.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag orkar inte göra ett anonymt nick, så ni som känner mig IRL läser på egen risk :D (risk för att endast kunna tänka på min fisse när...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
18 703
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar