Jag blir galen (klåda)

Härligt!
Jag har aldrig provat Kry. Men jag tänker att i dessa situationer är det ju jättebra. Ibland får man inte en tid på VC men behöver ändå få prata med någon.
Ja, jag var jätteskeptisk faktiskt men det fungerade förvånansvärt bra. Hon var trevlig men bestämd, ville ha alla symptom och veta om eventuella allergier etc och sen var det klart.

Mitt högkostnadsskydd täckte det också så jag pröjsade nada.

Måtte nu pillret hjälpa! :nailbiting:

Ja, jag var jätteskeptisk faktiskt men det fungerade förvånansvärt bra. Hon var trevlig men bestämd, ville ha alla symptom och veta om eventuella allergier etc och sen var det klart.

Mitt högkostnadsskydd täckte det också så jag pröjsade nada.

Måtte nu pillret hjälpa! :nailbiting:
Det gör det säkert. Du kommer att vara som ny imorgon när du vaknar. Och du kommer att få sova!

Fint att det löser sig @niphredil
Jag har noll och intet att komma med eftersom problemet typ är löst men vill ändå helt OT-svara på det här
Jag vill också minnas att den hjälpte, ja. Men kul att någon mer har erfarenhet av den, ibland har jag undrat om jag drömt för jag har aldrig hört någon annan ens nämna den.
Jag kan säga som såhär att ett ex fick det på vårdcentralen pga svamp. Det var väldigt svårt att ha honom på allvar på kvällen efter det när han ville ligga :o :D hälsar inte så trevlig flickvän

Jag förstår att det kan kännas jobbigt, samtidigt har en majoritet som skrivit i tråden haft liknande besvär och varit helt öppna om det. Och det är nog ganska få här som är helt anonyma. Det har delats erfarenheter om allt från lila rumpor och svinto till hallonyoghurt och rotborstar :D

Hoppas nu bara att diflucanen hjälper snabbt. För mig var det en otrolig välsignelse. Tur att underlivet läker snabbt för jag kliade mig tills det blödde :meh: Som någon annan sa, hellre svidande smärta än kliande. Mycket roligt när man var på toa.

Fint att det löser sig @niphredil
Jag har noll och intet att komma med eftersom problemet typ är löst men vill ändå helt OT-svara på det här

Jag kan säga som såhär att ett ex fick det på vårdcentralen pga svamp. Det var väldigt svårt att ha honom på allvar på kvällen efter det när han ville ligga :o :D hälsar inte så trevlig flickvän
Inte ligga innan svampen är helt borta! Det är tydligen inte ovanligt att man kan bli "smittad" av sin partnet

Men... ehhhhh... är eländet över?
Alltså.. nja. Det är avsevärt bättre (otroligt mycket bättre!) men inte helt borta och jag känner mig öm och jävla ynklig.

PLUS att jag köpte ett par lösa stora byxor i min vanliga storlek igår bara för att upptäcka att jag tydligen gått upp i vikt vilket gjorde att byxorna satt tajt. Så nu känner jag mig dubbelt ynklig och jävlig.

Förhoppningsvis känns allt bättre imorgon :).

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag orkar inte göra ett anonymt nick, så ni som känner mig IRL läser på egen risk :D (risk för att endast kunna tänka på min fisse när...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
18 703
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar