BitterAss
Trådstartare
..min sambo(31 år) & barnets pappa! Än en gång gör han "fel" i sitt sätt att vara mot våran son( dryga 3 år). Senaste exemplet imorse fick mig att explodera!! Vi går upp kl 6, då vi ska ta bussen till landet & hästarna jag & pojken, och vi ska lifta med sambon till buss stationen. Gör välling, byter blöja, klär på honom & gör mig sen iordning & kokar kaffe. Under den tiden har sambon ätit sin frukost & läst tidningen. 06.20 står han & stampar i hallen (han börjar kl 7 & vår buss går 07:15) & jag undrar såklart varför? Han ska hämta en arbetskamrat & hans dotter påväg till jobbet & arbetskamraten ska lämna sin dotter på dagis, han har bråttom!! ska va hos dem 06:40!! Öhh jaha... jaja vi packar ihop oss & sonen vill ha med sitt pussel till mormor. Så han lägger det i min väska & sen lägger han den i tryggt förvar i sin barnvagn nu börjar det.... stressig sambo, barnet som vill hålla i vagnen & hjälpa till, får sig en utskällning av sin pappa varpå jag säger " men snälla, han vill juh bara hjälpa till!!?" Sambon blir tvärsned, svänger barnvagnen tvärt åt sidan så barnet tappar taget & får foten överkörd av vagnshjulet & blir självklart otroligt ledsen!!! Då ställde jag mig i trapphuset & exploderade ut " Svinigt kan du fanimej bete dig mot vuxet folk! Sådär beter man sig inte mot ett litet barn!!" Han blir ännu surare & trampar på till bilen. Jag fick trösta ett mkt lesset barn & vi kom fram till bilen 06:37.....
Detta är inte första gången pappan beter sig på liknande sätt... Och allt man säger till honom som hjälp/vägledning tar han som KRITIK!
Vad i hellskotta rent ut sagt ska jag ta mig till?
Detta är inte första gången pappan beter sig på liknande sätt... Och allt man säger till honom som hjälp/vägledning tar han som KRITIK!
Vad i hellskotta rent ut sagt ska jag ta mig till?