JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Probelemt för uppfödaren är att du och dina gelikar drar extrem negativ uppmärksamhet till er med ert pajkastande och därmed får även dennes kennel sin slev av negativiteten.

Hade det inte varit för er, så hade knappast någon brytt sig om att ens försöka ta reda på vilken uppfödare det gäller.

Och var på citrons hemsida hittar du skitsnack eller annat som hänvisar till den sjuka valpen eller uppfödaren??

MKT bra val! :bow: :bow: :bow:

Det finns djurvänner o så finns det idioter som vill tjäna pengar på sin uppfödning! Du är en sann djurvän :)

Ang. uppfödaren så hade jag aldrig hittat uppfödaren om inte psyko-terroristen i denna tråd sagt att den fanns på din hemsida, vem hänger ut vem egentligen ;)

:devil:

Ja de va ju mitt tips eller hur, är väl för fan bara att gå in via citrons profil, vilket alla verkar gjort. Svårare än så är de ju inte att bli uthängd på ett forum:devil: :devil:

Som du har gjort på vovve dårå!

MKT bra val! :bow: :bow: :bow:

Det finns djurvänner o så finns det idioter som vill tjäna pengar på sin uppfödning! Du är en sann djurvän :)

Ang. uppfödaren så hade jag aldrig hittat uppfödaren om inte psyko-terroristen i denna tråd sagt att den fanns på din hemsida, vem hänger ut vem egentligen ;)

Ha ha ha, väldigt bra skrivet! :bow: :bow: :bow:

Probelemt för uppfödaren är att du och dina gelikar drar extrem negativ uppmärksamhet till er med ert pajkastande och därmed får även dennes kennel sin slev av negativiteten.

Hade det inte varit för er, så hade knappast någon brytt sig om att ens försöka ta reda på vilken uppfödare det gäller.

Och var på citrons hemsida hittar du skitsnack eller annat som hänvisar till den sjuka valpen eller uppfödaren??

Precis min tanke. Sen har jag också funderat på hur Citron hänger ut någon på sin sida. Jag ser då inga namn.

Precis min tanke. Sen har jag också funderat på hur Citron hänger ut någon på sin sida. Jag ser då inga namn.

Näe, vissa läser det dom vill läsa och drar egna slutsatser...

"Förändring medialt hö hasled typ OCD,Peder Haaland också läst"

Vill inte hacka på dig men vill bara visa varför folk reagerar.
Typ kan ju tolkas på olika sätt. Typ/liksom/ungefär/möjligen eller typA/typB osv.

Står på din sida, man ska inte låta ett djur lida när oddsen är så låga...

Såg att din hund hade demodex också, hittade en länk om detta. PM:ar dig, fast du vet säkert redan om det.

Senast ändrad:

Jag har också försökt kolla efter vilken kennel det kan vara men jag hittar då inget. Måste vara blåst...

Fast jag tror inte en veterinär använder ordet typ = liksom, ungefär.

Grana som borde ut och kratta i trädgården ....

Det är min tolkning också.I synnerhet som vetten sagt till mig först att det ser ut som OCD och sen att det är OCD så kan inte jag tolka det annorlunda.

Men som jag sagt tidigare en del läser journalerna som fan läser bibeln!

Tänk om vetten säger..

Hunden har ont i halsen ...typ :D
Hunden har ett sår.....typ :D
Hunden behöver vila...typ :D

Gardrut. Gör mig inte lustig över ditt inlägg. Bara jag som flippar ur..

Går nog och krattar iallafall :angel:

Mmm men det är ju inte alltid folk förstår då det kan vara luddigt! Men i detta fall är det ju solklart.

Om jag hade en valp som var så sjuk att alternatvien var avlivning eller op så hade jag självklart rådfrågat kenneln. Vidare anser jag att citrons kennel inte har gjort något fel då de vill ta del av journalerna. De är ju intresserade av att veta hur det är med deras avkommor. Sen vill jag bara påpeka på det som citron säger att hon blivit kallad för diverse otrevliga saker o allt annat. Du kanske inte var så snäll du heller?? Eller har jag fel?

Man måste ju tänka positivt här; se så många nya användare Buke har fått på grund av den här tråden! :angel:

Varför hoppa på de som försöker ge en andra version på vad som sagts och inte sagts. Alla har väl rätt att säga sitt eller oavsett om det går emot det man själv anser är rätt. Alla har inte samma åsikter och sluta upp med att gissa vem som är uppfödare eller inte.

Om jag hade en valp som var så sjuk att alternatvien var avlivning eller op så hade jag självklart rådfrågat kenneln. Vidare anser jag att citrons kennel inte har gjort något fel då de vill ta del av journalerna. De är ju intresserade av att veta hur det är med deras avkommor. Sen vill jag bara påpeka på det som citron säger att hon blivit kallad för diverse otrevliga saker o allt annat. Du kanske inte var så snäll du heller?? Eller har jag fel?

Vad jag vet så har Citron varit trevlig och sen fått en massa skit tillbaka! Att be en valpköpare dra åt helvete är ju jävligt moget, eller hur?!? Kallade även citron för " Jävla kossa", gör en seriös uppfödare så? Klart Citron blir otrevlig och tappar humöret när hon blir kallad lögnare och andra diverse saker, skulle inte du bli det?

Det är ju klart att vem som helst skulle bli arg o otrevlig. Jag vet inte vilka ord som yttrats dem sinsemellan. Men vad jag undrade var ju om citron hade varit så snäll emot dem efter som de (enlig citron) kallat henne för div saker...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 656
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 442
Senast: Wonna
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 014
Senast: Monstermom
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 653
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar