Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och var har hon hängt ut uppfödaren? Så vitt jag har sett så har hon inte skrivit ut namn någon gång eller på något sätt pekat ut uppfödaren. Vem som gjort fel skiter jag i, men jag tycker det är löjligt av dig att sitta här och näbba över en död hund.
//E
Alltså,nu får du ge dig! Du, som vi sagt MÅNGA ggr har inte sett eller träffat honom! Tror du att vetten ljuger nu oxå???? Lägg ner det här och sluta lek försvarare till uppfödaren,hon har ju bevisat att hon är duktig på att be folk att dra åt helvete och kalla dom kossor! Dagisfasoner!
ASGARVAR. För kossor är ju snälla. Nu lägger jag ner de här, de blir ju inget vettigt sagt iallafall. Jag får ju inte ut de jag vill höra iallafall, att de är konstaterat OCD.
FATTA LÄGET!!! DET VA OCD! END OF STORY!!!!!
Ja ja vi säger väl så då...................................
Men snälla lilla du om vetten säger OCD till mig i vittnens närvaro och sedan gör ett tillägg i journalen att det är så.Kan du förklara för mig vad det är du inte förstår?
Du kan inte vara sann. Oavsett om allt är lögn eller vad det nu är (nu är det ju inte så). Så har du inte med detta att göra.
Vill uppfödaren framföra sina åsikter får väl hon göra det själv här, eller ta kontakt med TS.
Du gör ju bort dig totalt.
Du skriver du vill ha svar. Varför ska du ha det? Du har som helst ingen rätt att sitta här och säga du ska ha svar.
Du verkar också ifrågasätta veterinären, ja men ring den då och sitt inte här och gnäll.
Har jag köpt en djur så är det mitt och jag gör det jag tycker är det bästa för den. Misshandlar jag den så kan jag åka dit för det finns det lagar för. Men för det Citron gjort verkar det bara vara tjafs för uppfödaren är rädd det ska komma ut att en av hennes uppfödningar har fel.
Ja, man kan bara skaka på huvudet.
Du kan inte vara sann. Oavsett om allt är lögn eller vad det nu är (nu är det ju inte så). Så har du inte med detta att göra.
Vill uppfödaren framföra sina åsikter får väl hon göra det själv här, eller ta kontakt med TS.
Du gör ju bort dig totalt.
Du skriver du vill ha svar. Varför ska du ha det? Du har som helst ingen rätt att sitta här och säga du ska ha svar.
Du verkar också ifrågasätta veterinären, ja men ring den då och sitt inte här och gnäll.
Har jag köpt en djur så är det mitt och jag gör det jag tycker är det bästa för den. Misshandlar jag den så kan jag åka dit för det finns det lagar för. Men för det Citron gjort verkar det bara vara tjafs för uppfödaren är rädd det ska komma ut att en av hennes uppfödningar har fel.
Ja, man kan bara skaka på huvudet.
jag börjar misstänka att petra erika ÄR uppfödaren. tycker att det är väldigt otroligt att "en vän" skulle få för sig att kräva bevis etc.
jag börjar misstänka att petra erika ÄR uppfödaren. tycker att det är väldigt otroligt att "en vän" skulle få för sig att kräva bevis etc.