JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Tolka hur du vill.Du läser journalerna som fan läser bibeln.DU har inte pratat med vetten,DU har inte varit där.Enkelt konstaterat DU vet ingenting.Svårare var det inte.

Alltså,nu får du ge dig! Du, som vi sagt MÅNGA ggr har inte sett eller träffat honom! Tror du att vetten ljuger nu oxå???? Lägg ner det här och sluta lek försvarare till uppfödaren,hon har ju bevisat att hon är duktig på att be folk att dra åt helvete och kalla dom kossor! Dagisfasoner!

Och var har hon hängt ut uppfödaren? Så vitt jag har sett så har hon inte skrivit ut namn någon gång eller på något sätt pekat ut uppfödaren. Vem som gjort fel skiter jag i, men jag tycker det är löjligt av dig att sitta här och näbba över en död hund.

//E

Väldigt bra skrivet!!! :D

Alltså,nu får du ge dig! Du, som vi sagt MÅNGA ggr har inte sett eller träffat honom! Tror du att vetten ljuger nu oxå???? Lägg ner det här och sluta lek försvarare till uppfödaren,hon har ju bevisat att hon är duktig på att be folk att dra åt helvete och kalla dom kossor! Dagisfasoner!

ASGARVAR. För kossor är ju snälla. Nu lägger jag ner de här, de blir ju inget vettigt sagt iallafall. Jag får ju inte ut de jag vill höra iallafall, att de är konstaterat OCD.:( :( :( :( :( :(

ASGARVAR. För kossor är ju snälla. Nu lägger jag ner de här, de blir ju inget vettigt sagt iallafall. Jag får ju inte ut de jag vill höra iallafall, att de är konstaterat OCD.:( :( :( :( :( :(

FATTA LÄGET!!! DET VA OCD! END OF STORY!!!!!

Men snälla lilla du om vetten säger OCD till mig i vittnens närvaro och sedan gör ett tillägg i journalen att det är så.Kan du förklara för mig vad det är du inte förstår?

Men snälla lilla du om vetten säger OCD till mig i vittnens närvaro och sedan gör ett tillägg i journalen att det är så.Kan du förklara för mig vad det är du inte förstår?

Näe, vet du väl att det är lättare att kalla alla lögnare! ;)

Den vetrinären som skrivit journalen borde väl kunna gå att anmäla.
Om han nu missat o skrivit fel i journalen eller för att i efterhand gå in och ändra för att man ber om de.... Visste att man fick göra de....
låter ju lite knepigt....

Inget i journalen är ändrat,det har bara gjorts ett tillägg efter att ytterligare en veterinär tittat på bilderna.Tillägget är gjort på min begäran pga tjafset som uppstått eftersom han sa till mig på telefon att det var OCD men skrev det tydligen inte i journalen.Han sa också när vi röntgade hunden och vi tittade på bilderna att det såg ut som OCD.

Jag har ingen som helst aning om vilken uppfödare det pratas om. Däremot för TS gärna maila mig vem fasiken det är så jag kan hålla mig själv och mina vänner borta ifrån denna och dess anhängare.

grattis! nu får vi hoppas att uppf nöjer sig med detta, men som jag skrivit tidigare hade du tagit rätt beslut även om du inte fått någon defenitiv diagnos på jyckens hälsa. det finns en gräns på hur mycket lidande man bör utsätta valpar för, och din var enligt din beskrivning klart över gränsen.

petra erika: vad är det för fel på dig? kan du inte inse att citron är en stor djurvän som hellre väljer att avsluta valpens lidande än att behandla in i absurdum? kan du inte inse att sålt är sålt, och att ägaren bestämmer vad h*n vill göra med sin valp? nu ville du ha "bevis" för att citron tagit ett i dina ögon godtagbart beslut, men inte ens när du har fått det kan du vara nöjd? upprepar frågan; vad är det för fel på dig?

Du kan inte vara sann. Oavsett om allt är lögn eller vad det nu är (nu är det ju inte så). Så har du inte med detta att göra.
Vill uppfödaren framföra sina åsikter får väl hon göra det själv här, eller ta kontakt med TS.
Du gör ju bort dig totalt.

Du skriver du vill ha svar. Varför ska du ha det? Du har som helst ingen rätt att sitta här och säga du ska ha svar.
Du verkar också ifrågasätta veterinären, ja men ring den då och sitt inte här och gnäll.
Har jag köpt en djur så är det mitt och jag gör det jag tycker är det bästa för den. Misshandlar jag den så kan jag åka dit för det finns det lagar för. Men för det Citron gjort verkar det bara vara tjafs för uppfödaren är rädd det ska komma ut att en av hennes uppfödningar har fel.
Ja, man kan bara skaka på huvudet.

Du kan inte vara sann. Oavsett om allt är lögn eller vad det nu är (nu är det ju inte så). Så har du inte med detta att göra.
Vill uppfödaren framföra sina åsikter får väl hon göra det själv här, eller ta kontakt med TS.

Du skriver du vill ha svar. Varför ska du ha det? Du har som helst ingen rätt att sitta här och säga du ska ha svar.
Du verkar också ifrågasätta veterinären, ja men ring den då och sitt inte här och gnäll.
Har jag köpt en djur så är det mitt och jag gör det jag tycker är det bästa för den. Misshandlar jag den så kan jag åka dit för det finns det lagar för. Men för det Citron gjort verkar det bara vara tjafs för uppfödaren är rädd det ska komma ut att en av hennes uppfödningar har fel.

Vädigt bra skrivet! :bow:

Väldigt ska det stå! :rofl:

jag börjar misstänka att petra erika ÄR uppfödaren. tycker att det är väldigt otroligt att "en vän" skulle få för sig att kräva bevis etc.

jag börjar misstänka att petra erika ÄR uppfödaren. tycker att det är väldigt otroligt att "en vän" skulle få för sig att kräva bevis etc.

Ja, man kan ju börja fundera! Men jag tror inte det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 652
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 442
Senast: Wonna
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 014
Senast: Monstermom
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 653
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar