Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har inte jag hunnit läsa igenom allt, men jag reagerar lite på att de du nämner som goda är desamma som de som skrivit mest inlägg (bortsett från Habina).
Är det så att bara för att man inte har tid att skriva 20+ inlägg per dag så är man ond?

Jag börjar tro att åtminstone en av de som är mest aktiva är ond och planterar teorier mot de som inte är inne och kan försvara sig....

Då får du fortsätta läsa ikapp så ser du varför jag sätter dom åt goda sidan.
Jag ondförklarar ingen enbart för att den varit oaktiv. Det spelar även roll vad personen skrivit det lilla den varit aktiv.
 
Jag har nog Lindgren högst på min lista just nu faktiskt, men där vet jag ju att du tror hon är god...

Ja, om jag inte vore så övertygad om att du hängde ihop med Myrten skulle jag allvarligt fundera över hur god du egentligen är. Lindgren kommer jag definitivt inte att rösta på.
 
Jag skrev tidiga idag mina teorier.
Och stöttar upp min nya tanke om Caisa som god efter Niyama nämnde hennes röständring hon gjorde igår.
Och Niyama på goda sidan efter dagens diskussion om varför hon valde att rädda Snurrfian igår och det är för att vad skulle hon tjäna på att göra så som ond.

Övriga hamnar ju på ondsidan pga uteslutningsmetoden. Det finns inga fler goda roller förutom en tjuv som vi inte vet var den står. Så eventuellt är någon mer god.

@Monstermom
Tycker Caisa gjorde bra grävjobb efter min förvirrade förklaring till varför jag reagerade på TLV också.
 
Fast va??
Vad hindrar onda från att påverka så att alla goda istället röstat ut en god?
Det gäller ju att man har några man litar på/tror är goda som förhoppningsvis har lite koll... Det borde ju inte vara omöjligt att få till det som det ser ut nu.
 
Fast va??
Vad hindrar onda från att påverka så att alla goda istället röstat ut en god?

Det är såklart något vi måste försöka hindra! Men det stämmer i sak, att de onda har övertag i röstningen när vi är så nära i antal och de kan diskutera med varandra (till största delen). Enda chansen är att de goda försöker hitta varandra här...
 
Det är såklart något vi måste försöka hindra! Men det stämmer i sak, att de onda har övertag i röstningen när vi är så nära i antal och de kan diskutera med varandra (till största delen). Enda chansen är att de goda försöker hitta varandra här...

Om du är god bör du tänka om angående Lindgren tycker jag. Finns andra som är ulvigare tycker jag.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Ja, om jag inte vore så övertygad om att du hängde ihop med Myrten skulle jag allvarligt fundera över hur god du egentligen är. Lindgren kommer jag definitivt inte att rösta på.

Nä, det har jag fattat. :)

Det var inte ett försök att sätta mig och streta emot, utan bara en illustration av svårigheterna. Jag ser att du är rätt övertygad om Lindgren, även om jag verkligen inte fattar varför.

Men vem vill du rösta på då? Klara är out från min sida, tex.
 
Om du är god bör du tänka om angående Lindgren tycker jag. Finns andra som är ulvigare tycker jag.

Som sagt, det är inte Lindgren eller ingen! Men jag fattar inte vad ni ser för gott i henne dock, men som sagt jag är inte bergfast i att rösta på henne ikväll. Jag har ju skrivit en lista med flera misstänkta också.
 
Nä, det har jag fattat. :)

Det var inte ett försök att sätta mig och streta emot, utan bara en illustration av svårigheterna. Jag ser att du är rätt övertygad om Lindgren, även om jag verkligen inte fattar varför.

Men vem vill du rösta på då? Klara är out från min sida, tex.

Nån av dom jag har på min lista med misstänkta. Jag förstår inte varför du har Klara som god heller :p
Habina, Klara, Cirkus, Idahoe, TVL och Hedinn.
Nu har jag tagit bort MM från den baserat på att hon verkar god nu och jag tror att jag eventuellt kan ha förstått hennes roll.
 
Nån av dom jag har på min lista med misstänkta. Jag förstår inte varför du har Klara som god heller :p
Habina, Klara, Cirkus, Idahoe, TVL och Hedinn.
Nu har jag tagit bort MM från den baserat på att hon verkar god nu och jag tror att jag eventuellt kan ha förstått hennes roll.

Av dem kan jag väl tänka mig Habina, Cirkus, Idahoe och kanske TLV... Men jag vill inte bestämma mig förrän jag ser lite hur diskussionerna blir nu...
 
Nån som har dagens röstlista? Har väl kommit ett par röster?
Ja, ingen koll på hur många dock... Men gick tillbaka lite och såg att Habina röstat på Matmissbrukaren. Eftersom ni "alla" håller Habina som troligt ond och MM troligt god så känns ju det intressant. Jag har visserligen också hållit MM som troligt ond, men fått omvärdera det nu. Och det gör även att jag blir skeptisk mot Habina.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 894
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp