Kickade pga inaktivitet eller vad? @Paddington?
Men de var ju nyss i tråden båda två?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kickade pga inaktivitet eller vad? @Paddington?
Fast det har ju skrivits tydligt jättelänge nu. Hela tvillingteorin bygger ju på att Myrten måste veta nåt om Monster.
Jo, fast det skulle ju ställas högre krav på deltagande?Men de var ju nyss i tråden båda två?
Jag tror verkligen bara det är hennes sätt att skriva. (Som vanligt tror jag en massa saker!)
Jag framställer också saker väldigt såhär-är-det ibland. Dock inte när jag spelar ulvspel.
JAAAA
Nää, på egen begäran
Hahaha, TLV ulv! Jag är kanske inte helt passé i alla fall!Plus att vi tänkte rätt om TLV
Men hon skriver ju att hon inte kan tänka sig att rösta på Klara, dvs bör vara rätt övertygad om att hon är god.
De får berätta själva om varför, om de vill. Men vi har pratat i bakgrunden idag.Ida skrev ju nyss.
Men hon skriver ju att hon inte kan tänka sig att rösta på Klara, dvs bör vara rätt övertygad om att hon är god.
Nä, inte ett dugg övertygad. Men jag kommer inte att flytta nån från min "tror är god"-lista till "röstar på!" för att nån annan säger det. For-fucking-get-it, det gör jag bara inte.
Du får gärna övertyga mig om Klaras ondska dock, men jag röstar inte på henne förrän jag faktiskt är övertygad.
Då blir ondlistan så här då:
Habina, Klara, Cirkus och Hedinn
Tre av dessa bör vara ulvar i alla fall.
Ja om du t.o.m är beredd att låta ulvarna få majoritet på en god, för att du inte vill rösta på någon som andra misstänker, ja då bör man ju vara ganska säker tänker jag.
De får berätta själva om varför, om de vill. Men vi har pratat i bakgrunden idag.
Nope, inga klarar tankar trots bränsle.
Försökt skumma igenom de senaste inläggen också men inget som gör något klarare...
Caisa röstar på TeamLundVer
Baserat på mina tidigare teorier, det hon bidragit med känns skumt och i valet mellan henne och Habina tror jag att jag vill se mer av Habina (jag brukar reagera på Habina, tror inte jag brukar reagera på TLV lika mycket) och jag tror det är möjligt att TLV är ond.
@Niyama Jag förstår inte, godförklarade du mig och LindgrenV för att vi ändrade/försökte ändra röst? Vad har det med lyan att göra? Jag hänger inte riktigt med.
Nåja, jag försvinner nu. Återkommer inatt någon gång när jag är hemma igen!
Men det går kanske att försöka övertyga, istället för att bara "gör så"a?
Och nu blir jag paranoid. Caisa röstade på TLV, och då kan inte jag låta bli att tänka ifall lyan vetat om att TLV ville lämna och det passades på att hitta alibi..? Samtidigt har ju flera misstänkt TLV, så det kan givetvis vara ärligt också...
Caisas och Habinas röster var i alla fall de enda jag hittade från dagen, eller har jag missat någon?
Det finns en gräns för hur mycket jag orkar försöka övertyga folk. Det intressanta är ju din inställning.