Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror verkligen bara det är hennes sätt att skriva. (Som vanligt tror jag en massa saker:D!)

Jag framställer också saker väldigt såhär-är-det ibland. Dock inte när jag spelar ulvspel.

Men hon skriver ju att hon inte kan tänka sig att rösta på Klara, dvs bör vara rätt övertygad om att hon är god.
 
Då blir ondlistan så här då:
Habina, Klara, Cirkus och Hedinn

Tre av dessa bör vara ulvar i alla fall.

Ställningen:
6 goda
1 osäker
1 ond spion
3 ulvar

nu har vi ingen röstfifflare heller så goda måste vara eniga!
 
Men hon skriver ju att hon inte kan tänka sig att rösta på Klara, dvs bör vara rätt övertygad om att hon är god.

Nä, inte ett dugg övertygad. Men jag kommer inte att flytta nån från min "tror är god"-lista till "röstar på!" för att nån annan säger det. For-fucking-get-it, det gör jag bara inte.

Du får gärna övertyga mig om Klaras ondska dock, men jag röstar inte på henne förrän jag faktiskt är övertygad. :)
 
Men hon skriver ju att hon inte kan tänka sig att rösta på Klara, dvs bör vara rätt övertygad om att hon är god.

Är inte hon tvilling måste jag omvärdera Hedinn för hon är väl den som är minst ulvig av dom på min ondlista, men då är Monstermom ond istället.
För Klara har jag ännu inte sett någon anledning till att sätta på goda sidan.
 
Nä, inte ett dugg övertygad. Men jag kommer inte att flytta nån från min "tror är god"-lista till "röstar på!" för att nån annan säger det. For-fucking-get-it, det gör jag bara inte.

Du får gärna övertyga mig om Klaras ondska dock, men jag röstar inte på henne förrän jag faktiskt är övertygad. :)

Ja om du t.o.m är beredd att låta ulvarna få majoritet på en god, för att du inte vill rösta på någon som andra misstänker, ja då bör man ju vara ganska säker tänker jag.
 
Och nu blir jag paranoid. Caisa röstade på TLV, och då kan inte jag låta bli att tänka ifall lyan vetat om att TLV ville lämna och det passades på att hitta alibi..? Samtidigt har ju flera misstänkt TLV, så det kan givetvis vara ärligt också...

Nope, inga klarar tankar trots bränsle.
Försökt skumma igenom de senaste inläggen också men inget som gör något klarare...

Caisa röstar på TeamLundVer

Baserat på mina tidigare teorier, det hon bidragit med känns skumt och i valet mellan henne och Habina tror jag att jag vill se mer av Habina (jag brukar reagera på Habina, tror inte jag brukar reagera på TLV lika mycket) och jag tror det är möjligt att TLV är ond.

@Niyama Jag förstår inte, godförklarade du mig och LindgrenV för att vi ändrade/försökte ändra röst? Vad har det med lyan att göra? Jag hänger inte riktigt med. :p

Nåja, jag försvinner nu. Återkommer inatt någon gång när jag är hemma igen!

Caisas och Habinas röster var i alla fall de enda jag hittade från dagen, eller har jag missat någon?
 
Men röstade inte Cirkus innan på TLV?

Habina vet jag har röstat på mig men om nu Cirkus röstade på TLV så kanske hon måste rösta på en ny?
Någon som fattar hur man kollar enbart hennes inlägg i tråden kan väl kika.
 
Och nu blir jag paranoid. Caisa röstade på TLV, och då kan inte jag låta bli att tänka ifall lyan vetat om att TLV ville lämna och det passades på att hitta alibi..? Samtidigt har ju flera misstänkt TLV, så det kan givetvis vara ärligt också...



Caisas och Habinas röster var i alla fall de enda jag hittade från dagen, eller har jag missat någon?

Tror jag knappast, verkar korkat eftersom lyan borde ha vetat att TVL var på gång att hoppa av. Blir dock mer osäker på dig när du skriver sådär.
 
Det finns en gräns för hur mycket jag orkar försöka övertyga folk. Det intressanta är ju din inställning.

Min inställning är att oavsett spelare så ändrar jag inte åsikt för att någon säger åt mig att jag ska, då får de berätta varför.

Jag vet absolut ingenting om Klara, enda anledningen att jag alls tog upp henne var att jag såg att hon var på din ond-lista och på min god-lista. Hon var alltså ett exempel. Men är hon en dealbreaker för dig alltså, det är Klara som ska röstas ut? Då vill jag faktiskt att du förklarar varför.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 894
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 17
  • hästens kroppshållning

Omröstningar

Tillbaka
Upp